Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Lens Flare στο Blender
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 29, 2015 3:37 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Lens Flare στο Blender

Φίλοι του Blender, γειά σας :)
Μπορείτε να δημιουργήσετε στο Blender σχετικά εύκολα το παρακάτω εφέ.

Συνημμένο:
Halo 1.JPG
Halo 1.JPG [ 39.01 KiB | 281 προβολές ]

Για να δημιουργήσετε το παραπάνω εφέ στο Blender, κάντε τα εξής:

1) Ανοίξτε το Blender (π.χ. την έκδοση 2.69) με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του και πατήστε το πλήκτρο Del για να διαγράψετε τον κύβο.

2) Πατήστε Shift+A και επιλέξτε Mesh > Cube για να εισάγετε έναν άλλον κύβο.

3) Πατήστε Tab για να μεταβείτε σε Edit Mode.

4) Πατήστε Alt+M και μετά επιλέξτε At Center, ώστε όλες οι Vertices (κορυφές, η κουκκίδες) να συγχωνευτούν σε μια μόνο κουκκίδα.

5) Πατήστε Tab για να μεταβείτε σε Object Mode.

6) Από το Header του παραθύρου Properties πατήστε στην καρτέλα Material, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
Halo 3.JPG
Halo 3.JPG [ 24.59 KiB | 280 προβολές ]

7) Από κάτω πατήστε το κουμπί New για να ανατεθεί ένα νέο υλικό στην κουκκίδα.

8) Από κάτω πατήστε το κουμπί Halo

9) Από κάτω ορίστε την τιμή του πεδίου Add σε 1.00.

10) Από κάτω μαρκάρετε τα πεδία Rings και Lines, όπου αφήστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις τους.

11) Από κάτω μαρκάρετε την επιλογή Flare, ώστε από κάτω θα ενεργοποιηθούν τα πεδία της.

12) Στα πεδία της επιλογής Flare, κάντε τις εξής ρυθμίσεις:
-στο πεδίο Size εισάγετε 5.00
-στο πεδίο Boost αφήστε την προεπιλεγμένη τιμή 1.00, η αν θέλετε εισάγετε 0.50.
-στο πεδίο Seed εισάγετε 1.00
-στο πεδίο Subflares εισάγετε 17
-στο πεδίο Subsize εισάγετε 5.00

13) Τοποθετήστε το δείκτη στο παράθυρο 3D View και πατήστε το πλήκτρο 0 (μηδέν) για να βλέπετε μέσα από την κάμερα.

14) Μετακινήστε την κουκκίδα σε μια γωνία της κάμερας (δεξιά η αριστερά δεν έχει σημασία).
Σε αυτό το σημείο αν θέλετε πατήστε το πλήκτρο F12 για να κάνετε ένα δοκιμαστικό Rendering. Μετά πατήστε το πλήκτρο Esc για να επιστρέψετε στο παράθυρο 3D View.

15) Στη συνέχεια θα κάνετε το εφέ λίγο πιο εντυπωσιακό. Από το Header του παραθύρου Properties πατήστε στην καρτέλα World.

16) Από κάτω μαρκάρετε την επιλογή Paper Sky ...
Συνημμένο:
Halo 12.JPG
Halo 12.JPG [ 9.76 KiB | 280 προβολές ]

17) ... από κάτω πατήστε στο γκρίζο ορθογώνιο κουμπί χρώματος, όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα ...

18) ... θα εμφανιστεί το χρωματολόγιο του Blender, όπου δεξιά σύρετε τον κάθετο ροοστάτη τέρμα κάτω για να ορίσετε μαύρο χρώμα. Μετά χωρίς να κάνετε κλικ σύρετε το δείκτη έξω από το χρωματολόγιο, ώστε το χρωματολόγιο να εξαφανιστεί και τελειώσατε.

19) Πατήστε το πλήκτρο F12 για να κάνετε Rendering και το αποτέλεσμα θα είναι παρόμοιο με αυτό της παραπάνω πρώτης εικόνας.

Πιστεύω πως με αυτόν τον σχετικά εύκολο τρόπο επιτυγχάνεται ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αρκετές περιπτώσεις. Το μόνο που δεν κατάφερα είναι να δημιουργήσω ένα Animation στην συγκεκριμένη κουκκίδα. Αν ξέρει κανείς πως δίνεις Animation στην συγκεκριμένη κουκκίδα, ας μας τον πει.
Τέλος
Περιμένω τα σχόλιά σας.

P.S.
Αν είχα τη δυνατότητα θα είχα εισάγει περισσότερες συνημμένες επεξηγηματικές εικόνες στο παραπάνω tutorial, επειδή οι εικόνες βοηθούν πάρα πολύ τους αρχάριους χρήστες.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter