Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 15, 2013 1:33 pm 
Εικόνα


Ο Ton Roosendaal γράφει:

Φέτος είναι η 15η κατά σειρά παρουσία μου στην Siggraph, αν και είμαι πιστός επισκέπτης από το 1999, συνεχίζω να απολαμβάνω την εμπειρία, να φρεσκάρω το δίκτυο επαφών μου και συναντώ πολλούς άλλους νέους ανθρώπους.


Το Blender Foundation είχε παρουσία στην εμπορική αυτή έκθεση για έκτη φορά από το 2006. Η παρουσία σε μια τέτοια έκθεση είναι ακριβή, αλλά πάντα ικανοποιητική, έστω και εάν ήταν απλώς για να έχουμε ένα δικό μας στέκι και να συναντούμε χρήστες, προγραμματιστές και άλλους ανθρώπους του χώρου.

Η φετινή Siggraph ήταν μια αξιοσημείωτη στροφή για το Blender. Ήταν η πρώτη φορά που αντιλήφθηκα πραγματικά το Blender να θεωρείται ως σοβαρός υποψήφιος στη βιομηχανία θεάματος και να είναι καλοδεχούμενο παντού. Η σταθερή παρουσία με περίπτερο στην Siggraph βοηθά, αλλά κυρίως δείχνει πως το Blender ωριμάζει ποιοτικά, οι κόποι μιας δεκαετίας τώρα αποδίδουν καρπούς. Θα δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον!

Η κινηματογραφική βιομηχανία τα τελευταία χρόνια, ανακάλυψε τα πρακτικά ωφέλη χρήσης ανοιχτού κώδικα στα έργα τους. Αυτό ξεκίνησε με το OpenEXR (της Industrial Light And Magic), αυτή την στιγμή υπάρχει μια πληθώρα ανοιχτών έργων όπου ο καθένας μπορεί να επωφεληθεί συμμετέχοντας ή χρησιμοποιόντας τα. Για να αναφέρουμε μερικά από αυτά που το Blender χρησιμοποιεί ήδη (ή θα χρησιμοποιήσει στο μέλλον): Open Shading Language, OpenColor, Openimage, PTex, OpenSubdiv, OpenVDB και Alembic.

Μία από τις συνεδρίες ήταν αυτή σχετικά με την παραγωγή, η Siggraph διοργάνωσε συζήτηση προσκαλώντας ηγέτες της βιομηχανίας CG που έχουν συνεισφέρει με έργα ανοικτού κώδικα, από εκεί φυσικά δεν έλειπε και το Blender Foundation. Η συζήτηση κύλησε ομαλά και με χαρούμενη συναίνεση - να αναφέρω πως δεν υπήρχαν εκπλήξεις και έντονες συζητήσεις. Αξιοσημείωτο είναι πως τα στούντιο επιβεβαιώνουν το ενδιαφέρον τους ως επί το πλείστον για συνεργασία σε επίπεδο τυποποίησης - για να βεβαιώσουν πως τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στα στούντιο πληρούν τις απαιτήσεις ποιότητας.

Επίσης ήταν πολύ εντυπωσιακή η επιβεβαίωση πως τα στούντιο λαμβάνουν πολύτιμες συνεισφορές για τα έργα τους. Ήμουν στην ευχάριστη θέση να επισημάνω ότι χάρη σε μια αναφορά σφάλματος στο πρόγραμμα Blender, ο Brecht van Lommel μπόρεσε να διορθώσει ένα άσχημο bug στο OSL, ένα πρόβλημα που η ομάδα της Imageworks αγωνιζόταν ήδη εσωτερικά για ημέρες. Ήμουν ευτυχής πως οι υπόλοιποι συνομηλιτές, δέχτηκαν να έχουν ένα δείπνο μαζί μου χθες. Υπέροχοι άνθρωποι, καλό φαγητό (όπως συνηθίζεται στην Αμερική). Στην εικόνα από το iPhone μου, από αριστερά προς τα δεξιά: Mike Seymour (FXGuide), Andrew Pearce (Dreamworks), Kathryn Taccone (Siggraph), Kevin Gambrel (Disney), Rob Bredow (Imageworks), Bill Polson (Pixar).
Εικόνα

Επίσης: Λόγω νομικών περιορισμών, δεν επιτράπηκε καταγραφή ή μετάδοση βίντεο...

Εξελίξεις
  • Η Pixar εργάζεται σοβαρά με την Khronos για να προωθήσει το OpenSubdiv να ενσωματωθεί στην OpenGL. Θα γίνει το de facto σύστημα subsurface και το Blender φυσικά θα επωφεληθεί από αυτό.
  • Το FXGuide είναι ένα κορυφαίο blog για CG καλλιτέχνες, θα συνεργαστεί με το Blender Network και θα χρειαστεί κατά επιλογή συντάκτες, όπου θα γράφουν πληροφορίες για την πρακτική εμπειρία τους.
  • Εταιρίες όπως Intel, nVidia, FusionIO, συνδέθηκαν με εμάς και θα κάνουν το κατά δύναμην ώστε το Blender να τρέχει τέλεια στις τεχνολογίες τους, είναι ήδη στην λίστα μου ώστε να εμπλακούν ενεργά στην επόμενη ανοιχτή ταινία.
  • Το OpenCL προωθείται δυνατά από την Khronos, AMD, Intel, Apple, η Nvidia αν και είναι συμβατή με OpenCL προτιμά να κυριαρχεί με το CUDA.
  • Ο πρόεδρος της Siggraph θέλει να αφιερώσει μια συνεδρίαση παραγωγής με το Blender του χρόνου 2014.
  • Ένα από τα highlights ήταν μια πρόσκληση από τον Bill Polson να συμμετέχει στο δείπνο της Pixar OpenSubdiv. Περίπου 20 εκπρόσωποι χρηστών και διαχειριστών έργων ανοικτού κώδικα, Microsoft, Apple, Intel, Nvidia, AMD, Autodesk, Sidefx, Foundry, Dreamworks, Imageworks, κλπ, συγκεντρώθηκαν μαζί σε ένα αριστοκρατικό εστιατόριο για ένα βράδυ μαζί.
  • Χάρη σε αυτό το δείπνο, η Apple επισκέυθηκε το περίπτερο μας την επόμενη μέρα να καταστήσει μια ισχυρή σύνδεση με την ανάπτυξη του Blender. Θα κάνουν τα πάντα για να δουλέψει το OpenCL στον Cycles στα νέα MacPro τους, συμπεριλαμβάνεται και η άμεση συνεργασία με τους προγραμματιστές για διορθώσεις και παροχή υλικού για δοκιμές.
    Ένα από τα καλύτερα του δείπνου με την Pixar: "Ο καθένας στη βιομηχανία παρακολουθεί στενά το Blender, εσείς παιδιά βρίσκεστε σε μεταβατικό στάδιο" επίσης ένα άλλο "Ο 14χρονος γιος μου χρησιμοποιεί το Blender" (και μάλιστα το ανέφερε δύο φορές!) επίσης ένα άλλο "Κάποια μέρα ομάδα νεαρών καλλιτεχνών θα κάνει μια ταινία με το Blender και θα γίνει η επόμενη Pixar".

Για τέλος, που ήταν η Autodesk; Δεν έκανε εμπορική παρουσίαση και ούτε είχε παρουσία σε εκθεσιακό χώρο. Επισήμως είπαν πως ήταν για να εξοικονομήσουν χρήματα, τα οποία προτιμούν να δαπανούν στην υποστήριξη των πελατών τους. Οι άνθρωποι της Autodesk με τους οποίους μίλησα, δεν αποκάλυψαν τίποτα. Συνήθως έχουν ανώτερη στάση περιφρόνησης, τώρα φαινόταν ότι ήταν αβέβαιοι ή αδιάφοροι. Η καλύτερη εικασία μου: μια μεγάλη αναδιάρθρωση ή αναδιάταξη θα έχει ήδη προγραμματιστεί εκεί, καλός λόγος για να αποφύγουν την δημοσιότητα.

Ton Roosendaal, Άμστερνταμ, 9 Αυγ. 2013

_________________
Blender3D Technical Artist



These users thanked the author cosgraph for the post (total 2): kalwdio (Τρί Αύγ 20, 2013 1:28 pm) • allos (Τρί Αύγ 20, 2013 12:15 am)
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter