Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 1:11 pm 
Εικόνα

Μια παρουσίαση ενός εναλλακτικού τρόπου κατασκευής ενός ανθρώπινου κεφαλιού, ξεκινώντας από ένα απλό κύβο ώστε να κρατηθεί μια απλή γεωμετρία και έπειτα προσθήκη των υπόλοιπων κομματιών με χρήση του boolean modifier για να ενσωματωθούν στο τελικό μοντέλο. Έπειτα με την χρήση του Dynamic Topology καθαρίζει η επιφάνεια και γίνεται πιο ομαλη και στο τέλος γίνεται Retopology.





For English Speaking Users: :)


Σχολιασμός στο topic "κεφάλι"

_________________
Blender3D Technical Artist



These users thanked the author cosgraph for the post (total 2): semaphor (Παρ Μάιος 03, 2013 12:35 am) • kalwdio (Τετ Μάιος 01, 2013 1:49 pm)
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter