Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 15, 2013 4:03 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Έχω εδώ και 5 ημέρες που προσπαθώ να φτιάξω ένα κεφάλι. Όλα ξεκίνησαν από απλό κύβο γι' αυτό και η γεωμετρία είναι πολύ στρωτή. Αργότερα θα προσπαθήσω να προσθέσω περισσότερες λεπτομέρειες στα μάτια, μύτη, στόμα, αυτιά. Πιθανώς να το γυρίσω και σε Dynamic Topology. Ελπίζω να το συνεχίσω μέχρι τέλους και να περάσω σε textures και materials.


Εικόνα

Εικόνα

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 15, 2013 7:29 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Good job.. κανε dyntopo για να βάλεις την βασική μορφολογία(αυτιά, μύτη..) μετά retopology σε τοπολογία με λίγα πολύγωνα μετά shape keys μετά virtual drivers με bones, στην συνέχεια λεπτομέρεια με sculpt και bake τα normals μετά textures(ψάξιμο με SSS) + hair και είσαι έτοιμος για oscar :p

Εγώ έχω κάνει ένα μοντέλο από το 0 με απευθείας vertex topology modeling, άλλα καθώς δεν το έχω με το sculpting δεν το συνέχισα στα επόμενα στάδια...

Για όσους θέλουν να το ψάξουν παραπάνω:

retopology+bake normals: http://cgcookie.com/blender/2010/08/30/ ... nd-normal/

shape keys + virtual drivers: http://cgcookie.com/blender/2011/12/09/ ... g-part-04/


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 15, 2013 7:45 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Σωστοοοός;

Ένα που με παραξενεύει εάν είναι καλύτερα τα Shape Keys ή τα Bones; Τουλάχιστον από όσο γνωρίζω έτσι μου φαίνεται.

Shape Keys:
Υπέρ = πάρα πολύ καλός έλεγχος, δεν απαιτείται weight paint.
Κατά = Πολλές μετρήσεις και πολλά πειράματα για να στηθούν οι αναλογίες (π.χ. min max θεση αντικειμένου προς τιμή ShapeKey 0..1), χρειάζεται να φτιάξεις σχετικά controllers στην σκηνή.

Bones:
Υπέρ = εύκολα και ευέλικτα (contraints), τα επεξεργάζεσαι επί τόπου (pose mode).
Κατά = Απαιτείται weight paint και σημαντική γνώση face rigging.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 15, 2013 8:45 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Εγώ κλίνω προς shape keys + controler.
Αυτό γιατί, αν και θέλει δουλεια με τα contrοler, μετά την πρώτη φορά ειναι μια τετριμμένη διαδικασία με πολλά copy paste. Με τα Bones κάποια πράγματα ειναι περίπλοκα ή και αδύνατα και με πολλά constrains. Π.Χ. Μου φαίνεται σχεδόν αδύνατον να γινει lip sync με weight paint και bones.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 17, 2013 1:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 29, 2012 8:57 am
Δημοσιεύσεις: 141
Images: 15
Έδωσε "Ευχαριστώ": 24 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Ναι τα shape keys είναι μονόδρομος για Lip sync γιατί πως θα κάνεις τους μορφασμούς με 2 bones πχ


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 17, 2013 1:35 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Ναι όντως αυτό είναι σωστό.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 11:07 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Έπειτα από πολύ καιρό και ιδρώτα και κόπο το ολοκλήρωσα το έργο.

Εικόνα

Εικόνα

Επίσης μια χρήσιμη τεχνική ήταν που κράτησα αρχείο με screenshots ώστε να βλέπω τα βήματα και να τα επανεξετάζω στον ελεύθερο μου χρόνο. Έκανα πολλά λάθη και ξαναγύριζα πίσω 3-4 φορές.

Κατά το τέλος, είπα να ανεβάσω όλα τα βήματα σε αρχείο παρουσίασης στο Google Drive οπότε όποιος θέλει να δει την εξέλιξη του έργου σε 7 βήματα μπορεί να επισκευθεί τον σύνδεσμο. Πιθανώς να βλέπω κι εγώ τις οδηγίες μου στο μέλλον για να πέφτω μέσα στην ουσία. :idea:

https://docs.google.com/presentation/d/ ... sp=sharing

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 11:35 am 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 29, 2012 8:57 am
Δημοσιεύσεις: 141
Images: 15
Έδωσε "Ευχαριστώ": 24 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Πολύ καλή η προσπάθεια σου και η παρουσίαση με τα slides :) Μπορώ να πω οτι δεν είχα σκεφτεί ποτέ αυτον τον τρόπο δηλαδή ξεχωριστά στόμα αυτιά και να χρησιμοποιήσω boolean σε οργανικό modeling θα το προσπαθήσω να δώ αμα με βολεύει αλλά για την ώρα παίζω με το sculpting , θα ποστάρω μετά που θα πάω σπίτι


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κεφάλι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 01, 2013 12:30 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Πάντα αυτές οι ψιλές λεπτομέρειες με προβλημάτιζαν, δεν ξέρω οι άλλοι γλύπτες πως τις καταφέρνουν αλλά σίγουρα χρειάζεται τρομερή εμπειρία.

Έτσι αυτή την φορά αφού έβλεπα βίντεο με αληθινή γλυπτική, σκέφτηκα πως γίνεται ακριβώς το ίδιο στο Blender. Είναι λίγο ανορθόδοξος τρόπος, αλλά χάρη στο Blender που είναι πολυ-λειτουργικό και επιτρέπει τέτοιες υβριδικές τεχνικές όλα πάνε ομαλά.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter