Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 10:56 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

46) Τώρα ζωγραφίστε και το άλλο μισό της επιφάνειας, στην οποία τώρα θα εφαρμοστεί το μοτίβο Clouds με διαφορετική κλιμάκωση (μέγεθος), όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
32.jpg
32.jpg [ 16.81 KiB | 950 προβολές ]

47) Το Blender διαθέτει και άλλα χρωματικά μοτίβα, τα οποία μπορείτε να επιλέξετε από την επιλογή Type του Brush Pattern όπου τώρα υπάρχει το προεπιλεγμένο μοτίβο Clouds, όπως φαίνεται παρακάτω. Αν θέλετε κάντε κλικ στο πεδίο Type και επιλέξτε ένα-ένα τα μοτίβα που υπάρχουν εκεί για να ζωγραφίστε διάφορες επιφάνειες του κύβου και να δείτε τα αποτελέσματα που παράγουν.
Συνημμένο:
33.jpg
33.jpg [ 23.83 KiB | 950 προβολές ]

48) Εκτός από τα δικά του διαδικασιακά (Procedural) μοτίβα που διαθέτει το Blender, όπως π.χ. τα Clouds, Noise, Stucci. Voronoi κλπ. το ωραίο είναι ότι μπορείτε να εφαρμόσετε στο πινέλο ένα μοτίβο το οποίο να προέρχεται από μια δική σας αποθηκευμένη εικόνα, την οποία να έχετε δημιουργήσει σε ένα πρόγραμμα δημιουργίας και επεξεργασίας εικόνας, όπως είναι π.χ. το δωρεάν Gimp (ελληνικά Gimp tutorials μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση http://tutorials.eu5.org), η το εμπορικό Photoshop, η ακόμη και μια φωτογραφία που έχετε τραβήξει με την ψηφιακή σας φωτογραφική μηχανή.

49) Για να φορτώσετε μια φωτογραφία, κάντε κλικ στο πεδίο Type που περιγράφεται παραπάνω και από τη λίστα επιλέξτε Image or Movie ...
Συνημμένο:
34.jpg
34.jpg [ 12.83 KiB | 950 προβολές ]

Συνεχίζεται ...


Τελευταία επεξεργασία από blenderas και Κυρ Φεβ 28, 2016 3:18 am, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 11:06 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

50) ... από κάτω πατήστε στο κουμπί Open, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
35.jpg
35.jpg [ 13.72 KiB | 950 προβολές ]

51) ... και θα εμφανιστεί το παράθυρο αναζήτησης του Blender, όπου θα πρέπει να αναζητήσετε και να εντοπίσετε την εικόνα σας (τον τρόπο εντοπισμού αρχείων στο παράθυρο αναζήτησης του Blender, τον περιγράφω σε προηγούμενο tutorial). Αφού την εντοπίσατε, κάντε διπλό κλικ επάνω της και θα εμφανιστεί στο παράθυρο προεπισκόπισης του Brush Patterns, όπως φαίνεται παρακάτω, όπου έχω φορτώσει μια δική μου εικόνα υφής (Texture).
Συνημμένο:
36.jpg
36.jpg [ 41.09 KiB | 950 προβολές ]

52) Περιστρέψτε τη σκηνή για να φέρετε μπροστά σας μια άλλη επιφάνεια του κύβου και με τον τρόπο που περιγράφεται παραπάνω ζωγραφίστε την με το πινέλο το οποίο τώρα απέκτησε το μοτίβο της εικόνας σας.
Αν θέλετε φορτώστε και άλλες εικόνες και ζωγραφίστε όλες τις επιφάνειες του κύβου.

53) Αν πατήσετε το πλήκτρο F12 για να κάνετε Render, θα διαπιστώσετε ότι στο Rendering οι ζωγραφιές σας δεν εμφανίζονται στις επιφάνειες του κύβου. Για να μπορούν οι ζωγραφιές σας να εμφανίζονται στο Rendering, στο παράθυρο Properties κάντε κλικ στην καρτέλα Material, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
37.jpg
37.jpg [ 16.84 KiB | 950 προβολές ]

Συνεχίζεται ...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 23, 2015 11:20 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

54) ... από κάτω εντοπίστε την ενότητα Option (και αν δεν είναι ανοιχτή πατήστε το τριγωνικό βελάκι που υπάρχει δίπλα της για να ανοίξει) και από κάτω τσεκάρετε την επιλογή Face Textures, όπως φαίνεται παρκάτω.
Συνημμένο:
38.jpg
38.jpg [ 13.22 KiB | 950 προβολές ]

55) Για να φωτιστεί ο κύβος από όλες του τις πλευρές (και κατ΄ επέκταση να μπορούν να εμφανιστούν οι επιφάνειές του στο Render), κάντε κλικ στην καρτέλα World, όπως φαίνεται παρακάτω αριστερά και από κάτω τσεκάρετε την επιλογή Environment Lighting.
Συνημμένο:
40.jpg
40.jpg [ 119.51 KiB | 950 προβολές ]

56) Ξαναπατήστε το πλήκτρο F12 για να κάνετε Render και τώρα οι ζωγραφιές σας θα εμφανίζονται κανονικά στις επιφάνειες του κύβου, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
39.jpg
39.jpg [ 22.4 KiB | 950 προβολές ]

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ζωγραφίζετε τις επιφάνειες οποιουδήποτε πλέγματος στο Blender, τόσο με μονόχρωμα πινέλα, όσο και με χρωματικά μοτίβα τα οποία μπορούν να προέρχονται είτε από τις εσωτερικές (διαδικασιακές) υφές του Blender, είτε από δικές σας εικόνες αποθηκευμένες στον HDD σας.
Αυτό το tutorial είναι λίγο μεγάλο, αλλά πιστεύω ότι το αποτέλεσμα σας αποζημειώνει.
Τέλος
Περιμένω τα σχόλιά σας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 13 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter