Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 47 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Workshop - Ομαδικο Project - adventure game
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:20 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Έχω λοιπών να προτείνω ένα ομαδικό project (από μικρός είχα ένα όνειρο για τέτοιο project).

Προτείνω την δημιουργία ενός adventure game τύπου escape room.

Στο μυαλό μου έχω:
-ένας 3d "χώρος" με αντικείμενα και γρίφους.
-Πλοήγηση με clicks σε pre-rendered εικόνες.
-Να είναι για Android και ios.(Αν δεν γίνετε, δεν έχω ios, σε html5, ώστε να δουλεύει "παντού").
-Μην με βάλετε να προγραμματίσω σε flash την συχαίνομαι.
-Αν γίνετε open source πλατφόρμες. Θέλω να είμαι νόμιμος.

Ως, Πτυχιούχος προγραμματιστής νομίζω οτι το κομμάτι του κώδικα το έχω.

Δεν έχω ιδέα από android-ios πλατφόρμες και SDK. Αλλά αυτό είναι το μόνο εύκολο.

Ψήνεστε?


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:20 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:09 pm
Δημοσιεύσεις: 33
Images: 7
Έδωσε "Ευχαριστώ": 5 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Μέσα αρκεί να έχω χρόνο :,

_________________
greekxfreelancer.blogspot.gr/
Blender rules !!!


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:21 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Πολύ καλή ιδέα! Με ενδιαφέρει να βοηθήσω αλλά μόνο εάν υπάρχει κερδοσκοπικό πλάνο μέσω διαφημίσεων (αναδιανομή ποσοστών στους συμμετέχοντες). Εάν είναι να το συζητήσουμε. 8-)

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:21 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
semaphor έγραψε:
Πολύ καλή ιδέα! Με ενδιαφέρει να βοηθήσω αλλά μόνο εάν υπάρχει κερδοσκοπικό πλάνο μέσω διαφημίσεων (αναδιανομή ποσοστών στους συμμετέχοντες). Εάν είναι να το συζητήσουμε. 8-)


Δεν νομίζω ότι θα υπάρχουν μεγάλα κέρδη διαφήμισης. Εμένα δεν με ενδιαφέρει για λεφτά, αν θέλετε να το ανεβάσετε σε market και να έχετε τα έσοδα, οκ. Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι το προγραμματιστικό κομμάτι που θα κάνω εγώ να μπορώ να το ξαναχρησιμοποιήσω, αν χρειαστεί(σχεδόν απίθανο).


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:22 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:09 pm
Δημοσιεύσεις: 33
Images: 7
Έδωσε "Ευχαριστώ": 5 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 6 φορές
μμμ κανένα φράγκο δεν θα έβλαπτε να αναβαθμίσουμε κανένα ερείπιο και να πάρω και ένα wacom bamboo create γιατι δεν υπάρχει σάλιο :p

_________________
greekxfreelancer.blogspot.gr/
Blender rules !!!


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:22 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Το wacom bamboo είναι πολύ καλό(ιδιαίτερα για painting-textures)...

Εγώ θα ξεκινήσω να φτιάχνω(για αρχή σε android) το invetory που νομίζω ότι είναι από τα δυσκολότερα κομμάτια.

Η ιδέα μου είναι να μπαίνουν όλα τα μικροαντικείμενα σε invetory, είτε χρειάζονται είτε όχι. Μπορούμε να δανειστούμε νομίζω και από blender swap(Απλός να βάλουμε και ένα link, να φανεί και ποιος το έφτιαξε).

Σκέφτομαι τα αντικείμενα να μπορούν να έχουν 4 επιλογές: use, view details, compine, Dissasemply.

οι ιδιότητες τους να γράφονται σε xml.
Π.Χ.
Κώδικας:
<object>
   <name>FakosAnamenos</name>
   <image>FakosAnamenos.jpg</image>
   <detailImage>FakosAnamenosKrimenoMinima.jpg</detailImage>
   <text>Doulevei!</text>
   <DissasemplyPart>FakosXalasmenos</DissasemplyPart>
   <DissasemplyPart>Mpataria</DissasemplyPart>
</object>
<object>
   <name>FakosXalasmenos</name>
   <image>FakosXalasmenos.jpg</image>
   <text>Einai Xalasmenos, prepei na min exei mpataries!</text>
</object>
<object>
   <name>Mpataria</name>
   <image>Mpataria.jpg</image>
   <text>Mpataria blender, pou mporei na sindiastei arage?</text>
</object>


έτσι θα μπορούν να γίνουν πολλές μετατροπές σε αντικείμενα είτε χρειάζονται είτε όχι(τύπου alchemy games).

Ξεκινάω να πειραματίζομαι ώστε: να τελειώσω κάτι που να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Ε τώρα μάλιστα, είμαι μέσα. :)

Μερικά κολλήματα.

1) Ένα πρόβλημα είναι με το σενάριο και τους γρίφους, πρέπει να είναι έτοιμο ώστε να καταφέρουμε να δούμε τι θα γίνει. Επειδή εγώ δεν έχω ιδέα περί αυτού τότε πρέπει κάποιος να το αναλάβει. Στην τελική μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια από κάποιον συγγραφέα εδώ http://community.sff.gr/.

2) Έπειτα το σενάριο πρέπει να μετατραπεί σε Concept (προσχέδια και prototype 3D) ώστε να ξέρουμε) που παν τα 4. :,
Έπειτα θα προχωρήσει ο προγραμματισμός και τα κανονικά ποιοτικά γραφικά.

3) Τα τελικά renders (φωτισμός, materials, σκηνοθεσία) πρέπει να τα αναλάβει μόνο ένας ώστε να εξασφαλίσει την ομοιομορφία. Αντιθέτως μπορούν να υπάρχουν πολλοί Modelers ή να υπάρχουν και έτοιμα stock αντικείμενα.

4) Για να γίνει το πρότζεκτ on time (για τους 3Dάδες), πρέπει να σπάσουν όλα τα αντικείμενα 3D
σε πρωτεύοντα και δευτερέυοντα. Τα πρωτεύοντα είναι αυτά που επιρρεάζουν το σενάριο ενώ τα δευτερεύοντα είναι για ντεκόρ.

Οπότε λίγο πολύ αυτές είναι οι ειδικότητες:

- Σεναριογράφος (Wanted)

- Μεταφραστής (Wanted)
Επειδή το σενάριο κατά 90% θα γραφεί στα Ελληνικά, πρέπει να μεταφραστεί και στα Αγγλικά ώστε το παιχνίδι να το δούνε μάτια.

- Concepts 2D - Prototyping 3D (OK)

- Προγραμματιστής (ΟΚ)

- 3D Modeler/Texturer (Wanted)

- 3D Rendering/Materials/Lighting (Wanted)

Προφανώς με τα 3D ασχολούμαι εγώ και ο GreekX μέχρι στιγμής οπότε θα τα κανονίσουμε μεταξύ μας, εάν βέβαια κάποιος άλλος ενδιαφέρεται μπορεί να μας ειδοποιήσει. Επειδή έχω δει πως ο GreekX είναι άσσος στο rendering τότε είναι γι' αυτόν η θέση. By the way προτείνω Cycles ώστε να τον τιμήσουμε. :)

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
cosgraph έγραψε:
Ε τώρα μάλιστα, είμαι μέσα. :)

Μερικά κολλήματα.

1) Ένα πρόβλημα είναι με το σενάριο και τους γρίφους, πρέπει να είναι έτοιμο ώστε να καταφέρουμε να δούμε τι θα γίνει. Επειδή εγώ δεν έχω ιδέα περί αυτού τότε πρέπει κάποιος να το αναλάβει. Στην τελική μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια από κάποιον συγγραφέα εδώ http://community.sff.gr/.

...

Προφανώς με τα 3D ασχολούμαι εγώ και ο GreekX μέχρι στιγμής οπότε θα τα κανονίσουμε μεταξύ μας, εάν βέβαια κάποιος άλλος ενδιαφέρεται μπορεί να μας ειδοποιήσει. Επειδή έχω δει πως ο GreekX είναι άσσος στο rendering τότε είναι γι' αυτόν η θέση. By the way προτείνω Cycles ώστε να τον τιμήσουμε. :)


Εγώ δεν είχα στο μυαλό μου τόσο μεγάλο project. Όχι οτι δεν μου αρέσει η ιδέα ενός μεγαλου game με καλό σενάριο. Εγώ το φανταζόμουν ένα game με 1-2 μικρά δωμάτια που θα λύνονταν σε 20 λεπτά, εσύ το έκανες myst. Μου αρέσουν τα adventure που έχουν πολλά βιβλία με στόρι κλπ. Εγώ λέω, αν θέλετε να είναι μεγάλο, να γράψει κάποιος ένα μεγάλο σενάριο που να αποτελείται από ανεξάρτητα επιμέρους parts. Έτσι φτιάχνουμε το πρώτο(βάζουμε και μυθολογία για τα επόμενα, τελειοποιούμε την μηχανή γραφικών που θα φτιάξω ) και αφού το ανεβάσουμε, αν καταφέρουμε να το φτιάξουμε εύκολα και δούμε ότι πάει καλά συνεχίζουμε.

Αν είναι να γίνει ένα μεγάλο, πρέπει να γίνει και για pc(όχι ότι είναι δύσκολο) και υπάρχει και ο κίνδυνος να γίνει πολλά mb που θα να είναι αρνητικό για κινητά(θα πρέπει να γίνουν renders με μικρότερη ανάλυση).

Για συγγραφή σεναρίου, αν κάποιος ενδιαφέρετε, ενα καλο πρόγραμμα είναι το celtx


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Κι εγώ για 5 δωμάτια είχα στο μυαλό και ο λόγος που το λέω για σενάριο είναι για να ξέρουμε τι ακριβώς χρειάζεται. Δηλαδή φαντάσου σαν να λέμε "κάνε κλικ στο πατάκι να το μετακινήσεις, πάρε το κλειδί, ξεκλείδωσε την πόρτα, τέλος" και αυτό είναι ένα σενάριο πολύ απλό όμως.

Πάντως το πολύ μέχρι 10 γρίφους έχω στο μυαλό μου και 5 δωμάτια το πολύ.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 11:24 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Ένταξη τότε , γιατί με φόβισες λίγο..

Τότε για ένα σενάριο 3-5 σελίδων δεν χρειαζόμαστε μεταφραστή σιγά το πράγμα.

Πάντως το παράδειγμα με το δωμάτιο και το χαλάκι είναι ότι πρέπει για testing.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 47 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter