Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 12, 2013 10:26 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Δεν ξέρω αν είναι δική μου εντύπωση ή απλά κάπου κάνω λάθος εγώ: τα εξωτερικά προοπτικά μπορώ να τα φτιάξω σχετικά εύκολα, τα εσωτερικά αντίθετα με δυσκολεύουν αφάνταστα. Ίσως επειδή σε αυτά ΤΊΠΟΤΑ (ή σχεδόν τίποτα) δεν μπορεί να προστεθεί στο Photosomething αργότερα, όλα πρέπει να είναι 3Δ. Ιδού η απόδειξη των ανησυχιών μου... :lol: Εσωτερικό προοπτικό περισσότερο για να δω το τι μπορεί να μου δώσει παρά να πείσει κάποιον να φτιάξει έτσι τον συγκεκριμένο χώρο... ;)

Εδώ το περί ου ο λόγος


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 12, 2013 2:13 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Εμένα μου φαίνονται ποιο εύκολες οι εσωτερικές σκηνές, θέλει πολύ modeling, πολύ ψάξιμο με matirials και ειναι αργό το render, αλλά στης εξωτερικές θέλει φύση όπου δεν το έχω... βασικά για εσωτερική σκηνή δοκίμασε όλα τα materials να έχουν ένα μικρο ποσοστό glossy, τα υφάσματα velvet ή mix glossy + defuse με factor fresnel. και έξτρα φωτισμό πίσω από την κάμερα για fill light(εγώ αφήνω τρύπες στους τοίχους που δεν φαίνονται για να μπαίνει enviroment light μέσα.).

Δες και αυτό: http://blenderartists.org/forum/showthr ... l-Lighting


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 12, 2013 5:53 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Σε ευχαριστώ semaphor. Και το link αυτό είναι άκρως ενδιαφέρον!

Με τα υλικά και το glossy θα το δοκιμάσω, αν και έχω την εντύπωση, ότι αυτό θα μου γεμίσει όλη την εικόνα με πυγολαμπίδες (fireflies) :)

Όσον αφορά στον φωτισμό, έκανα ένα μικρό λάθος, λέγοντας πως στη σκηνή υπάρχουν μόνο πέντε φώτα. Ξέχασα εντελώς το sky texture του Cycles, σε χαμηλή ένταση βέβαια, 0,10 δηλαδή, η όλη η κατασκευή είναι σαν σκηνικό θεάτρου και έτσι όλο το skydome φως εισχωρεί στο ορατό κομμάτι της σκηνής.

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter