Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 20 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:31 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:08 pm
Δημοσιεύσεις: 13
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
kalispera paidia tha ithela na ftiakso ena animation pou na periexei nero.san topio me kinoumena pragmata tha ithela an mporei kapoios na mou stili kana link gia to pos na topothetiso nero se ena allo antikeimeno..eyxaristw :cheer:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:31 pm 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2012 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 122
Images: 40
Έδωσε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 7 φορές
Ύπάρχει το Save The Ocean Sim
http://savetheoceansim.com/blog/
το οποίο κάνει απίστευτα νερά , θάλασσες κτλπ
και μπορείς να επιλέξεις πως κάνει float αντικείμενα και πως αυτά αλληλεπιδρούν με το νερό

Έχει αναλυτικές οδηγίες αυτό το pdf
http://www.savetheoceansim.com/pdfs/Oce ... torial.pdf

_________________
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live."


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:31 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
http://www.blenderguru.com/videos/intro ... -simulator

Κάτι τέτοιο ψάχνεις??


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:32 pm 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2012 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 122
Images: 40
Έδωσε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 7 φορές
Respect το video !!!

Μάλλον σου κάνει αυτό που σου είπε ο Mesemanolis

_________________
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live."


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:32 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Και για θαλασσινό νερό υπάρχει αυτό
http://www.pekaro.de/blender/water/water_tutorial.html

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:32 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:08 pm
Δημοσιεύσεις: 13
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
sas euxaristw kai tous 2 na ste kala paidia..
asxeto na rotiso ginontai seminaria gia 3d animation
edo stin ellada kai an oxi mipos eseis pou kserete
den kanonizete kamia sinantisi na mathoume kai tipota..:p


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:15 pm
Δημοσιεύσεις: 12
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Φίλε μου εγώ ό,τι έμαθα το έμαθα μόνος μου παρακολουθώντας βίντεο tutorials στο internet. Από κει και πέρα, η εμπειρία είναι αυτή που μετράει και το πόσο εξασκείσαι.

Σεμινάρια και τέτοια δύσκολα θα βρεις, αλλά αν συγκεντρωθούν αρκετοί χρήστες που να το ζητάν, καλό θα ήταν να σκαρώσουμε κάτι...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2012 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 122
Images: 40
Έδωσε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 7 φορές
Darkside18 έγραψε:
den kanonizete kamia sinantisi na mathoume kai tipota.. :p

Το έχω σκοπό μόλις μαζευτούμε κάμποσοι να κάνουμε κανένα meeting.

Messie έγραψε:
Φίλε μου εγώ ό,τι έμαθα το έμαθα μόνος μου παρακολουθώντας βίντεο tutorials στο internet. Από κει και πέρα, η εμπειρία είναι αυτή που μετράει και το πόσο εξασκείσαι.

Σεμινάρια και τέτοια δύσκολα θα βρεις, αλλά αν συγκεντρωθούν αρκετοί χρήστες που να το ζητάν, καλό θα ήταν να σκαρώσουμε κάτι...

Σωστά !!
Μόνο χρόνο και όρεξη να έχεις...και internet...
Υπάρχουν χιλιάδες video tutorial.

_________________
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live."


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:34 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:08 pm
Δημοσιεύσεις: 13
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
ok paidia sas euxaristw kai pali gia ton xrono sas :-D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: water animation
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:34 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Κυρίως με πολύ ψάξιμο και πολύ πειραματισμό θα μάθεις τα περισσότερα πράγματα, έπειτα όλος αυτός ο πειραματισμός θα μετατραπεί με το καλό σε εμπειρία. Η πιο κλασσική συνταγή είναι να ρωτάς ώστε να πάρεις feedback και μετά να κάνεις λίγη εξερεύνηση μόνος σου και στην πορεία βλέπεις, σαφώς και είναι δύσκολο να κάνεις όλα με την πρώτη στην εντέλεια.

Σήμερα έψαχνα ένα tutorial για θάλασσα που είχα διαβάσει παλαιότερα, αλλά δεν μπορώ να το εντοπίσω (ήταν με ένα βαπόρι και θάλασσα), τέλοσπάντων... Το καλύτερο τρικ είναι να φτιάξεις ένα plane και να το κάνεις πολλά subdivisions, έπειτα του βάζεις ένα displace modifier όπου ταϊζεις με ένα generated texture.

Σε αυτό το παράδειγμα έχω 2 Textures για 2 Displace Modifiers (1 προς 1). Το ένα texture είναι για τον θόρυβο στο νερό (εάν θες π.χ. το νερό να είναι "λάδι" το βγάζεις τελείως), και το άλλο texture είναι για το κύμα.

Αυτά που μπορείς να αλλάξεις είναι την δύναμη των modifiers (π.χ. όσο πιο μεγάλη τιμή βάλεις τόσο θα σηκώσεις τεράστια κύμματα) όπως επίσης εάν πας στο μέρος των textures και αλλάξεις κάποιες τιμές όπως το μέγεθος του texture μπορείς να ελέγξεις το πλάτος των κυμμάτων.

Κάνε λίγους πειρματισμούς και θα βρεις την ρύθμιση που θες, επίσης μπορείς άνετα να βάλεις keyframes στις παραπάνω τιμές που σου είπα και να έχεις μια ζωντανή animated θάλασσα.

Το material του νερού δεν το έφτιαξα και στην εντέλεια, εάν θες όμως μπορείς να το αλλάξεις όπως θες. Για περισσότερες διευκρινήσεις ρώτα εάν θες.

Εικόνα
Water.blend

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 20 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter