Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Εγώ ασχολούμαι με λίγο Rigging

Εικόνα

Επίσης έκανα και λίγες δοκιμές για ένα Χριστουγεννιάτικο rendering (τα χιόνια μπήκαν με compositor, καρεδάκια 2D)
Εικόνα

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:43 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Φτιάχνω το δωμάτιο μου...

Blender Internal:

Εικόνα
και σε καλύτερη ποιότητα
20 λεπτά render

Cycles:
Εικόνα
και σε καλύτερη ποιότητα
11 ώρες render



θα ανέβαζα και το .blend αλλά είναι 15Mb και μαζί με τα textures είναι 376Mb.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:47 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Καλά το render με το cycles είναι υπέροχο! Επίσης και το δωμάτιο σου μου αρέσει διότι έχει άπλα και καλή οργάνωση.

Εάν ενδιαφέρεσαι να μοιράσεις τα αρχεία σου ελεύθερα σε όλο τον κόσμο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το BlendSwap.

Καλώς ήρθες στο blendergr :,

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:55 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Εικόνα



Έκανα ένα πειραματισμό σε ένα αρκετά πολύπλοκο στήσιμο, μπορεί να φαίνεται μούφα το κλιπάκι αλλά εάν γίνει πιο ποιοτικά και επαναληφθεί άλλες 100 φορές θα είναι έτοιμη μια ταινία μικρού μήκους 8-)
- Meshes με Armatures σε δύο διαφορετικά αρχεία μαζί με τα animations.
- Έπειτα σε ένα άλλο αρχείο κάνω Link τα αντικείμενα ώστε να ολοκληρώσω το τελικό render.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπισα ήταν ότι δεν υπήρχε καλή ανανέωση μεταξύ των αρχείων. Εάν πήγαινα για παράδειγμα στο 1 και έκανα μια αλλαγή, τότε θα έπρεπε να ξαναφορτώσω στο 2 και κατά συνέπεια στο 3. Πιστεύω να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις αργότερα στο Blender για να λυθούν αυτά τα προβλήματα.

Υ.Γ. Όπως βλέπετε ο πράσινος χαρακτήρας δεν μετακινείται, αυτό έγινε επειδή έκανα μια αλλαγή στο αρχείο του και μετά έσπασε η αλυσίδα πιο πάνω (κανονικά έπρεπε να κάνω πάλι Link).

Μερικά από τα έξτρα πράγματα που χρησιμοποίησα ήταν.

- Για να βάλω σωστή κίνηση, χρησιμοποίησα 2 empties και έναν κύβο

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:56 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Δεν ξέρω αν θα σε βολέψει, αλλά μπορείς, αντί να τα βάλεις σε 3 διαφορετικά αρχεία, να τα βάλεις σε ένα, αλλά σε διαφορετικά Scenes. ΕικόναΜπορείς να κανείς link από ένα Scene σε άλλο Scene αντικείμενα (Object->Make Links->Object to Scene->[destination Scene] και ξαναεπιλέγεις το destination Scene). Στο τέλος φτιάχνεις ένα τελικό blend file και κάνεις import το τελικό Scene. Έτσι κάνει import μόνο τα απαραίτητα και μειώνει τον περιττό αποθηκευτικό χώρο.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:57 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Έξυπνο και αυτό, θα το δοκιμάσω, ίσως να είναι ο επικρατέστερος τρόπος για project από ένα άτομο.

Αρχικά το σκεπτικό μου ήταν να έχω το κάθε αρχείο ξεχωριστά, έτσι ώστε εάν θέλω να κάνω μια αλλαγή να την κάνω μόνο σε ένα αρχείο. Εάν για παράδειγμα ήταν μια ομάδα με 5 άτομα, εάν έπρεπε να γίνει μια αλλαγή σε ένα μοντέλο (π.χ. μια γλάστρα) τότε θα γινόταν μόνο στο συγκεκριμένο αρχείο blend, έτσι την επόμενη φορά που θα άνοιγε η τελική σκηνή όλα τα μοντέλα θα φορτώνονταν αυτομάτως.

Σου φαίνεται καλό σκεπτικό αυτό;

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:58 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Όντος, Για ομαδική δουλειά έχεις δίκιο.

Σε ομαδική δουλειά είναι πολύ δύσκολος ο συντονισμός.
Αν δυο άτομα εργάζονται στο ίδιο αρχείο το ανοίξουν ταυτόχρονα και κάνουν save και οι δυο, η δουλεία του ενός θα χαθεί.

Νομίζω ότι το ιδανικό είναι:

π.χ. Αν έχουμε 3 modelers(m1,m2,m3) και 3 animators(a1,a2,a3).

-Κάθε αντικείμενο είναι σε ξεχωριστό αρχείο.
-Κάθε modeler είναι υπεύθυνος για κάποια αντικείμενα.
-Κάθε animator έχει να φτιάξει μια σκηνή.
-Αν ο a1 θέλει να αλαλάξει ένα αντικείμενο που ανήκει στον m1(π.χ. να προσθέσει ένα shape key), ζητάει από τον m1 να κάνει την αλλαγή. Αφού ο m1 τελειώσει την αλλαγή ενημερώνει όλους τους animators για την αλλαγή.
-Υπάρχει ένας υπεύθυνος συντονισμού(κάτι σαν σκηνοθέτης) που παρακολουθεί όλους τους animators, ώστε να μην υπάρχουν αντιφάσεις από σκηνή σε σκηνή.

Βέβαια υπάρχουν πολλά προβλήματα.
Π.χ.:
Αν ο a1 φτιάχνει μια σκηνή που είναι πιο σκοτεινή από τις άλλες μπορεί να θέλει το material κάποιου αντικείμενου να είναι διαφορετικό. Αν όμως το αλλάξει, θα επηρεάσει και άλλες σκηνές, άρα και άλλους animators.

Και μιας που το έφερε η κουβέντα για ομαδική δουλειά έχω να προτείνω ένα ομαδικό project.
Ανοίγω άλλο thread.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:58 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Πάντως εάν το καλοσκεφτείς μέχρι 5 άτομα θα είναι πολύ συγκεκριμένες οι εργασίες οπότε δεν θα πατήσει ο ένας πάνω στον άλλον. Επίσης πρέπει να υπάρχει μια ροή εργασιών, μόλις τελειώσει η Α να αρχίσει η Β εργασία.

Αλλά για πιο πολύπλοκα έργα, λες να χρησιμοποιούνται και προγράμματα GIT ή SVN;

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:58 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Δεν έχω ιδέα.
svn και git κλπ. Χρησιμοποιούνται κυρίως για προγραμματισμό. Δεν έχω ιδέα αν θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε blend file. Θα ήταν βεβαίως μια καλή λύση για να κρατάει backup σε όλα τα σταδία και να ενημερώνονται όλοι για τις αλλαγές. Είχα δοκιμάσει παλιότερα να στήσω svn server στο σταθερό μου αλλά το παράτησα, δεν είχα και κανέναν λόγο να το κάνω, απλός για πλάκα..


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 9 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter