Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 47 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 5:56 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Πολύ καλό, μια ανακεφαλαίωση.

Να ήταν ένας εξωγήινος που είχε έρθει για αποστολή στην αρχαιότητα (καλύτερα κατά την εποχή των δεινοσαύρων - βλ. Journey Man Project) και χάθηκαν τα ίχνη του για άγνωστο λόγο, πρόσφατα ήρθε ένας άλλος να ερευνήσει το συμβάν αλλά ποτέ δεν είχε κατά τον νου σε τι μ@@@@ίες είχε μπλέξει ο προηγούμενος και τώρα βρίσκεται αυτός όχι μόνο να ανακαλύψει τι είχε γίνει παλιά αλλά να σώσει και την κατάσταση. Λεπτομέρειες θα βγούνε στην πορεία.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 1:18 pm 
Χωρίς σύνδεση
New Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 05, 2013 12:50 pm
Δημοσιεύσεις: 7
Images: 1
Έδωσε "Ευχαριστώ": 5 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Νομίζω ότι πολύ εύκολα βγήκε ένα καλό story... Πολύ καλή η ιδέα του semaphor κατά την γνώμη μου...


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 11:28 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2012 3:33 pm
Δημοσιεύσεις: 33
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Πολυ φοβάμαι οτι ο φίλος εχει δίκιο ειναι λίγο μ@@κια το όλο story...μην με παρεξήγηση δεν θέλω να σε προβάλλω αλλα...μου θύμιζεις ενα φίλο μου που ανακατεύεται αρχαία εποχή με τηλεμεταφορες και κατι τέτοια και τα έκανε όλα μπ....λο....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 26, 2013 10:40 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Nikos667 Η αλήθεια είναι ότι και εμένα στο story που πρότεινα η τηλεμεταφορά στο παρελθόν και μέλλον δεν μου κάθετε 100%. Είναι δύσκολο να αποδώσεις τέτοια πράγματα σε ένα game και να έχει συνοχή δεν είναι βιβλίο.. Ίσος απλός να μεταφέρονταν και να συνέχιζε το b story στην ίδια εποχή. Η όλη φάση με δεινόσαυρους κλπ ωραία αλλά δύσκολα υγροποιήσιμη.. Αλλιώς μπορούμε να δανειστούμε και ένα σενάριο από sff ή ακόμα να φτιάξουμε ένα υπάρχων σενάριο βιβλίο, ταινία.. (Δεν ξέρω τι παίζει με πνευματικά δικαιώματα..)


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 25, 2013 7:39 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Delete


Τελευταία επεξεργασία από semaphor και Τρί Ιουν 25, 2013 8:09 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 25, 2013 7:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Έκανα την κάτοψη ενός γραφείου(έχει μόνο edges, κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε τοίχο) και θέλω να το μετατρέψω σε 3d αν γίνετε μόνο με modifiers ώστε να αλλάζω εύκολα πράγματα. Δυστυχώς στο solidify δεν δουλεύει καλά το even thickness..

μπορώ με python να φτιάξω δικό μου modifier?
αλλιώς λέω να φτιάξω ένα script που να διαβάζει ένα object κάτοψη και να παράγει/ενημερώνει το 3d.

Δοκίμασα και με curve αλλά κάνει τους τοίχους σαν να έχουν subdivition...

Τελικά λείπουν αρχιτεκτονικά πράγματα που ειχε το autocad όταν ήταν για dos..

καμιά ιδέα?


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 26, 2013 1:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Κι εγώ είχα αυτό το πρόβλημα κάποια φορά, μετά από ψάξιμο κάποιοι χρήστες προτείνανε να γίνεται χρήση του Inkscape επειδή έχει πολύ καλά extrusions και boolean operations.

Εικόνα

Στην αρχή βλέπεις ένα σχήμα, το κάνω duplicate και μετά λίγες φορές Inset προς τα μέσα. Μετά τα δύο σχήματα μπορούν με ένα Exclusion boolean operation να σου αφήσουν τους τοίχους. Έπειτα το σώζεις ως SVG και το κάνεις import στο Blender.

Φαντάζομαι σε λίγο καιρό κάποιος θα προσπαθήσει να φτιάξει αυτό το πρόβλημα στο Blender, σίγουρα θα γίνεται με Python .

_________________
Blender3D Technical Artist



Για το μήνυμα αυτό ο συγγραφέας cosgraph "Ευχαριστώ": semaphor (Τετ Ιουν 26, 2013 9:04 pm)
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 47 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter