Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Emit Light με Blender Internal
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 30, 2015 1:40 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Emit Light με Blender Internal

Φίλοι του Blender, γειά σας :)

Μπορείτε να δημιουργήσετε στο Blender Internal αντικείμενα που εκπέμπουν φως το οποίο αντανακλάται στα γειτονικά αντικείμενα, όπως φαίνεται παρακάτω, χωρίς να ανατρέξετε σε Cycles Render.
Συνημμένο:
Emit Light 1.JPG
Emit Light 1.JPG [ 25.75 KiB | 447 προβολές ]

Για να δημιουργήσετε το παραπάνω εφέ στο Blender, κάντε τα εξής:

1) Ανοίξτε το Blender (π.χ. την έκδοση 2.69) με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του.

2) Από το Header του παραθύρου Properties πατήστε στην καρτέλα Material.

3) Από την δεξιά πλευρά πατήστε το κουμπί – (μείον) για να διαγράψετε από τη λίστα Stack το προεπιλεγμένο υλικό.
Συνημμένο:
Emit Light 3.JPG
Emit Light 3.JPG [ 18.28 KiB | 447 προβολές ]

4) Από κάτω πατήστε το κουμπί New, ώστε η κύβος να αποκτήσει ένα νέο υλικό.

5) Από κάτω πατήστε το ορθογώνιο κουμπί χρώματος Diffuse ...

6) ... θα εμφανιστεί το χρωματολόγιο του Blender, όπου σύρετε την κουκκίδα για να επιλέξετε το χρώμα που θέλετε και μετά χωρίς να κάνετε κλικ, σύρετε το δείκτη έξω από το χρωματολόγιο ώστε αυτό να εξαφανιστεί και το χρώμα να εφαρμοστεί στον κύβο.

7) Από κάτω, στην ενότητα Shading, στο πεδίο Emit ορίστε την ανώτερη τιμή του (2.00).

8) Από το Header του παραθύρου Properties πατήστε την καρτέλα World.

9) Από κάτω μαρκάρετε την επιλογή Indirect Lighting.

10) Από κάτω, στην ενότητα Gather καντε κλικ στο κουμπί Approximate και από κάτω ορίστε την τιμή του πεδίου Passes σε 2, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
Emit Light 10.JPG
Emit Light 10.JPG [ 17.23 KiB | 447 προβολές ]

11) Στο παράθυρο 3D View επιλέξτε το φωτιστικό σημείο και μετά πατήστε το πλήκτρο Del για να το διαγράψετε.

12) Πατήστε Shift+A και επιλέξτε Mesh > Plane για να εισάγετε μια επίπεδη επιφάνεια.

13) Πατήστε το πλήκτρο S για να ενεργοποιηθεί η εντολή Scale και κλιμακώστε αυξητικά (μεγαλώστε) την επίπεδη επιφάνεια.

14) Μετακινήστε την επίπεδη επιφάνεια κάτω από την κύβο και τελειώσατε.

15) Αν θέλετε πατήστε το πλήκτρο 0 (μηδέν) για να βλέπετε μέσα από την κάμερα, μετά πατήστε το πλήκτρο F12 για να κάνετε Rendering και το αποτέλεσμα θα είναι παρόμοιο με αυτό της εικόνας που υπάρχει στην αρχή του tutorial.

Με αυτόν τον εύκολο τρόπο επιτυγχάνεται πραγματικό Emit Light μέσω του Blender Internal χωρίς να ανατρέξετε στον Compositor, η σε Cycles Render.
Τέλος
Περιμένω τα σχόλιά σας.

P.S.
Αν είχα τη δυνατότητα θα είχα επισυνάψει περισσότερες επεξηγηματικές εικόνες επειδή είναι πολύ χρήσιμες για τους αρχάριους χρήστες. :(


Τελευταία επεξεργασία από blenderas και Δευτ Δεκ 14, 2015 2:49 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Emit Light με Blender Internal
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Νοέμ 30, 2015 2:46 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
Καλό κόλπο αυτό και δεν το γνώριζα. Έχω να ασχοληθώ με το Internal πάρα πολύ καιρό και έχασα επεισόδια.

Έφτιαξα αυτό, το μόνο που παρατήρησα ήταν ότι δεν υπήρχε φωτοσκίαση και έβαλα καμιά 3-4 area lights επιπλέον σε συγκεκριμένα σημεία.


Συνημμένα:
cornellbox.png
cornellbox.png [ 167.91 KiB | 442 προβολές ]

_________________
Blender3D Technical Artist
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter