Emit Light με Blender InternalΦίλοι του Blender, γειά σας
Μπορείτε να δημιουργήσετε στο Blender Internal αντικείμενα που εκπέμπουν φως το οποίο αντανακλάται στα γειτονικά αντικείμενα, όπως φαίνεται παρακάτω, χωρίς να ανατρέξετε σε Cycles Render.
Συνημμένο:
Emit Light 1.JPG [ 25.75 KiB | 571 προβολές ]
Για να δημιουργήσετε το παραπάνω εφέ στο Blender, κάντε τα εξής:
1) Ανοίξτε το Blender (π.χ. την έκδοση 2.69) με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του.
2) Από το Header του παραθύρου Properties πατήστε στην καρτέλα Material.
3) Από την δεξιά πλευρά πατήστε το κουμπί – (μείον) για να διαγράψετε από τη λίστα Stack το προεπιλεγμένο υλικό.
Συνημμένο:
Emit Light 3.JPG [ 18.28 KiB | 571 προβολές ]
4) Από κάτω πατήστε το κουμπί New, ώστε η κύβος να αποκτήσει ένα νέο υλικό.
5) Από κάτω πατήστε το ορθογώνιο κουμπί χρώματος Diffuse ...
6) ... θα εμφανιστεί το χρωματολόγιο του Blender, όπου σύρετε την κουκκίδα για να επιλέξετε το χρώμα που θέλετε και μετά χωρίς να κάνετε κλικ, σύρετε το δείκτη έξω από το χρωματολόγιο ώστε αυτό να εξαφανιστεί και το χρώμα να εφαρμοστεί στον κύβο.
7) Από κάτω, στην ενότητα Shading, στο πεδίο Emit ορίστε την ανώτερη τιμή του (2.00).
8) Από το Header του παραθύρου Properties πατήστε την καρτέλα World.
9) Από κάτω μαρκάρετε την επιλογή Indirect Lighting.
10) Από κάτω, στην ενότητα Gather καντε κλικ στο κουμπί Approximate και από κάτω ορίστε την τιμή του πεδίου Passes σε 2, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
Emit Light 10.JPG [ 17.23 KiB | 571 προβολές ]
11) Στο παράθυρο 3D View επιλέξτε το φωτιστικό σημείο και μετά πατήστε το πλήκτρο Del για να το διαγράψετε.
12) Πατήστε Shift+A και επιλέξτε Mesh > Plane για να εισάγετε μια επίπεδη επιφάνεια.
13) Πατήστε το πλήκτρο S για να ενεργοποιηθεί η εντολή Scale και κλιμακώστε αυξητικά (μεγαλώστε) την επίπεδη επιφάνεια.
14) Μετακινήστε την επίπεδη επιφάνεια κάτω από την κύβο και τελειώσατε.
15) Αν θέλετε πατήστε το πλήκτρο 0 (μηδέν) για να βλέπετε μέσα από την κάμερα, μετά πατήστε το πλήκτρο F12 για να κάνετε Rendering και το αποτέλεσμα θα είναι παρόμοιο με αυτό της εικόνας που υπάρχει στην αρχή του tutorial.
Με αυτόν τον εύκολο τρόπο επιτυγχάνεται πραγματικό Emit Light μέσω του Blender Internal χωρίς να ανατρέξετε στον Compositor, η σε Cycles Render.
ΤέλοςΠεριμένω τα σχόλιά σας.
P.S.
Αν είχα τη δυνατότητα θα είχα επισυνάψει περισσότερες επεξηγηματικές εικόνες επειδή είναι πολύ χρήσιμες για τους αρχάριους χρήστες.
