Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 23 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 07, 2012 11:22 pm 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2012 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 122
Images: 40
Has thanked: 14 times
Been thanked: 7 times
Θα μάθουμε και python δηλαδή.... αυτά είναι :D

Μόλις έχεις το πρώτο έτοιμο ενημέρωσέ με να σου φτιάξω την κατάλληλη κατηγορία στα video tutorials να τα βάλουμε εκεί.

Πόσο μου αρέσει που ζωντανεύει το site :D :beer: :balloon:

_________________
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live."


 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 1:14 am 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Has thanked: 10 times
Been thanked: 14 times
Περίεργος δεν έχω ασχοληθεί με python - blender.

Καλή φάση cos.

Περιμένω να μπουν στο trunk τα python nodes.

Αν και τον τελευταίο χρόνο συγχρονίζω και κάνω compile από το trunk, ποτέ δεν μπήκα στον πειρασμό να πειράξω κάποιο αρχείο. Η μόνη φορά ήταν πριν κάνα δίμηνο που πετούσε ένα error και έψαξα τον κώδικα και το διόρθωσα.

Θέλω κάποια στιγμή να διαβάσω το documentation και να πειράξω το subserf modifier να δέχεται vertex groups.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 2:30 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
Αυτή είναι η τέταρτη φορά που ξεκινώ να διαβάζω Blender-Python, τόσες φορές που είχα ξεκινήσει να μαθαίνω έτρωγα πακέτα και δεν έβγαζα άκρη, αυτή τη φορά είμαι καλύτερα προετοιμασμένος και τα καταλαβαίνω αυτά που διαβάζω. Τα καλά νέα είναι ότι θα μπορέσω να φτιάξω tutorial. :confus:

Έπειτα από μελέτη, βλέποντας τι έχω να κάνω, εκεί που κατέληξα είναι να φτιάξω μερικές συνταγές με πολύ απλό κώδικα και επεξήγηση εντολή προς εντολή. Έχω σκεφτεί γύρω στις 30 ερωτοαπαντήσεις (ερώτηση - απάντηση με κώδικα) και ίσως προστεθούν ακόμη περισσότερες αργότερα.

Το πιο σημαντικό είναι νομίζω πως υπό αυτή την νοοτροπία οι συνταγές επειδή θα αλληλοσυνδιάζονται, αλλά και θα προσθέτονται συνεχώς νέες, καλύτερα θα βολεύουν να τοποθετηθούν στο φόρουμ σε κείμενο καθώς θα είναι άμεσα διαθέσιμες. Δηλαδή εάν φτιάχνει κάποιος κάτι και ξαφνικά κολλήσει, τότε κάνει μια αναζήτηση το βλέπει και συνεχίζει...

Με απλά λόγια θα γίνει "το καμός..."

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 2:49 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
semaphor έγραψε:
Περιμένω να μπουν στο trunk τα python nodes.


Αυτά δεν τα έχω καταλάβει ακόμα, κάτι μου λέει όπως το φαντάζομαι με τα Python Nodes, ότι θα οδηγήσουν σε καλύτερα πρότυπα Model-View-Controller, θα μπορείς να φορτώνεις τα scriptακια και αυτά ως δια μαγείας να εμφανίζονται στο ειδικό μέρος για τα Python Nodes, όπου τότε αρχίζεις να κάνεις τις συνδέσεις και να απολαμβάνεις όλες τις λειτουργίες στο επίπεδο View, κανείς δεν λέει όχι στα Nodes που είναι φιλικά και εύχρηστα.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 4:14 am 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Has thanked: 10 times
Been thanked: 14 times
Από ότι κατάλαβα θα είναι ποιο έξυπνα από τα OSL Script nodes που μπαίνουν και αυτά στο 2.65
Video from : youtube.com


θα μπορείς μέσα από python να ορίσεις ένα καινούριο είδος Node(shader,texture, vector, convertor)
ένα καινούριο είδος εισόδου NodeSocket(Color, Image, String, Integer) αλλά και ένα καινούριο είδος NodeTree(compositor nodes, material nodes, texture nodes, particles nodes).

θα είναι ποιο πολύπλοκο και δυναμικό. Θα έχεις την δυνατότητα να ορίζεις τα input-output δυναμικά. (Π.Χ.: αν τικάρεις ένα checkbox να προσθέτει ένα επιπλέον output .). Επίσης θα μπορείς να αποθηκεύσεις επιπρόσθετη δημόσια πληροφορία(custom public Property στο RNA του Node) μέσα σε ένα Node που θα έχει την δυνατότητα να την διαβάσει ένα άλλο script.

Έτσι π.χ. θα μπορεί το luxrender να φτιάξει ένα blender python script που να ορίζει τα materials του με δικά του custome nodes.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 10:59 am 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 29, 2012 8:57 am
Δημοσιεύσεις: 141
Images: 15
Has thanked: 24 times
Been thanked: 6 times
Cos εγώ σίγουρα θα προσπαθήσω να μάθω γιατί σ ένα απλό fps που προσπάθησα να φτιάξω με logic bricks παραλίγο να πάθω εγκεφαλικό με τόσα connections.... :boulet:


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 3:55 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
Μάλλον θα μας φτιάξει ο Νίκος μια κατηγορία Scripting γιατί έχει ψωμί η υπόθεση...

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 6:34 pm 
Χωρίς σύνδεση
Rookie Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:30 pm
Δημοσιεύσεις: 76
Images: 0
Has thanked: 10 times
Been thanked: 7 times
cosgraph έγραψε:
Μάλλον θα μας φτιάξει ο Νίκος μια κατηγορία Scripting γιατί έχει ψωμί η υπόθεση...


Έχεις ετοιμάσει κάτι;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 08, 2012 10:49 pm 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Οκτ 27, 2012 9:29 pm
Δημοσιεύσεις: 122
Images: 40
Has thanked: 14 times
Been thanked: 7 times
Αύριο θα το φτιάξω γιατί δεν εχω υπολογιστή μπροστά μου τώρα (γράφω από tapatalk)

_________________
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live."


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συμβουλές, κόλπα για Python
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 09, 2012 10:50 am 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 29, 2012 8:57 am
Δημοσιεύσεις: 141
Images: 15
Has thanked: 24 times
Been thanked: 6 times
Σήμερα έπεσα πάνω σ αυτό που λέει πως να φτιάξεις ένα addon.
http://michelanders.blogspot.nl/p/creating-blender-26-python-add-on.html#lsystem



These users thanked the author kalwdio for the post: blenderuser (Παρ Νοέμ 09, 2012 1:54 pm)
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 23 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter