Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 03, 2013 12:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Φτιαγμένο εξ ολοκλήρου στο Blender 2.65, texturing, particles και φωτισμός επίσης. Rendering με Cycles. Ελάχιστο post process στο GIMP.

Η πρώτη μου δουλειά καμωμένη από την αρχή μέχρι το τέλος στο Blender.

Το γρασίδι φτιάχτηκε με τη συμβουλή του Jonathan Lampel και του καλού tutorial εδώ. Πολύ κατατοπιστικό, ακόμα και για μένα που είμαι πολύ άσχετος με το Blender :)

Καθώς η κάρτα μου είναι παλαιότερη AMD 4850, δεν υποστηρίζει GPU rendering. Έτσι η συγκεκριμένη εικόνα (1920X1080) χρειάστηκε σχεδόν 5 ώρες να γίνει. Τα specs του υπολογιστή μου είναι AMD AthlonII X4 640 3GHz, 4GB RAM 1666MHz dual channel, HDD 500GB.


Συνημμένα:
cycles-teliko-001-sharp-simaGN.jpg
cycles-teliko-001-sharp-simaGN.jpg [ 252.17 KiB | 1629 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 03, 2013 4:33 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:09 pm
Δημοσιεύσεις: 33
Images: 7
Έδωσε "Ευχαριστώ": 5 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 6 φορές
πολύ ωραία δουλειά φίλε μπράβο

λίγο ποστ στα υλικά σου και λίγο διαφοροποίηση στο γρασίδι σου και θα ήταν σχεδόν τέλειο

μπραβο και πάλι

_________________
greekxfreelancer.blogspot.gr/
Blender rules !!!


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 03, 2013 6:08 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Καλώς ήρθες φίλε.

Το έργο είναι πολύ καλοδουλεμένο, συγχαρητήρια.

Από ότι βλέπω ασχολείστε επαγγελματικά με τα τρισδιάστατα γραφικά έτσι; :)

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 03, 2013 9:01 pm 
Χωρίς σύνδεση
Rookie Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:30 pm
Δημοσιεύσεις: 76
Images: 0
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 7 φορές
Καλώς ήρθες στην παρέα.

Χαίρομαι που ήρθε ένας αρχιτέκτονας με πείρα σε 3D σχεδίαση που γνώστης των αληθινών materials και textures και ελπίζω να μη σε οδήγησε η οικονομική κρίση στο blender αλλά οι δυνατότητες του.
Βλέπω ότι έξω υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοί σου που κάνουν πολύ ωραία δουλειά με το blender και υπάρχουν και αρκετά tutorials,αλλά είσαι 2ος Έλληνας αρχιτέκτονας που ακούω ότι ασχολείται με το blender.
Ελπίζω να έχεις ενεργό συμμετοχή (όσο το επιτρέπει ο χρόνος σου)και να μας δίνεις τα φώτα σου σε θέματα που γνωρίζεις καλά.
:beer:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 03, 2013 10:07 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Πάρα πολύ καλή δουλειά.. Συγχαρητήρια.. Πρέπει να δυσκολεύτηκες πολύ. Δυστυχώς το blender δεν έχει τις ευκολίες του Autocad(snap to midpoint, ortho, UCS (User Coordinate System) etc..). Δεν μπορώ να βρω τίποτα που να θέλει διόρθωμα.. Μόνο από αρτιστική άποψη(περισσότερες "βρομιές" για να είναι ποιο ρεαλιστικό και post effects(vignette etc..)) κάτι το οποίο εσένα σαν αρχιτέκτονα δεν σε ενδιαφέρει.. Καλωσόρισες στο φορουμ....

Υ.Γ.: Ίσος λίγο color correction στο background ώστε οι ελιές να έρθουν ποιο κοντά στο χρώμα του γρασιδιού και με το Levels να μειώσεις τα άκρα του background ώστε να έχει ποιο έντονες διακυμάνσεις χρωμάτων...


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 05, 2013 4:29 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Φίλοι,
Ευχαριστώ όλους σας για τα πολύ καλά λόγια. Μετά από αρκετό καιρό κοίταξα και είδα τα σχόλιά σας, γιαυτό η τόσο αργοπορημένη απόκρισή μου :)

Όχι, και βέβαια δεν έφτασα στο Blender λόγω οικονομικής κρίσης :) Με έχει εντυπωσιάσει η πραγματικά απίστευτη διάδοσή του στο εξωτερικό, η ευκολία στο να βρεις λύση στα διάφορα fora για τα περισσότερα θέματα που μπορούν να προκύψουν κατά τη χρήση του και βέβαια ως αρχιτέκτονα το αποτέλεσμα που ζητώ, δηλαδή εικόνες που μπορεί κανείς να φτιάξει με αυτό. Ασχολούμαι με το rendering πολλά χρόνια (πάνε κοντά 23 από το πρώτο πρόγραμμα που συνάντησα ως αρχιτέκτονας και ακολούθησαν και αρκετά άλλα), ποτέ όμως δεν έκανα φωτορεαλιστικές εικόνες για βιοποριστικούς λόγους, σχεδόν πάντα καθαρά για λόγους παρουσίασης ενός πρότζεκτ στον πελάτη. Εξάλλου, η αγορά αυτή στην Ελλάδα ήταν περιορισμένη, με την κρίση και την ουσιαστική διάλυση του τομέα των μελετών, έργων και κατασκευών, ιδιωτικών και δημοσίων, συρρικνώθηκε κι άλλο, οπότε θα ήταν ούτως ή άλλως εξαιρετικά δύσκολο για οποιονδήποτε να ασχοληθεί με αυτό το αντικείμενο αποκλειστικά, εντός των συνόρων φυσικά. Στην μακρόχρονη διαδρομή δούλεψα με πακέτα (όλα αγοραστά, πρέπει να σημειώσω, ελέω φόβου των ελέγχων της εφορίας και της BSA :D ) όπως το 3D Studio 4 (ναι, ναι, εκείνο το απίστευτα απαίσιο πρόγραμμα σε DOS, ακόμα κάπου σκονίζεται το κουτί του ;) ), το ολλανδικό Render Star II και λίγο μετά την εξέλιξη του ως plugin για το AutoCAD ARE24, ώσπου τράκαρα το, για την εποχή του φοβερό και τρομερό, Accurender της McNeel, το οποίο και έγινε το παραγωγικό εργαλείο από την πρώτη του έκδοση μέχρι και σήμερα, δηλαδή το Accurender nXt. Είναι μάλλον προφανές το γιατί: η γυναίκα μου έχει το AutoCAD πρωτότυπο, οπότε ήταν εύκολο για μένα να το χρησιμοποιήσω χωρίς να καταφύγω στην γνωστή λύση των "σπασμένων" προγραμμάτων. Το αρχιτεκτονικό πρόγραμμα που χρησιμοποιώ από το 1988 μέχρι σήμερα δεν έχει βέβαια καμία σχέση με το AutoCAD, αλλά ας πούμε, πως τα ξέρω και τα δύο πολύ καλά. :D Το Blender λοιπόν το ξέρω ως ύπαρξη αρκετά χρόνια (νομίζω από το 1998) αλλά μόνο τα τελευταία 3-4 άρχισα να το "ψαχουλεύω" συστηματικότερα. Είχα καταφέρει ορισμένα καλά αποτελέσματα με το 2.49 και πάνω που συνήθισα το κάπως παράξενο UI του, τσουπ, σκάει μύτη το 2.5 με το καινούριο UI. Για μένα το κυριότερο μειονέκτημα του ήταν η έλλειψη του snap. Αυτό λύθηκε από το 2.49, έστω και αν δεν έχει έλξη σε διάφορα άλλα σημεία όπως τα midpoints, perp.... Αρχικά αυτό που έκανα ήταν να εισάγω το σκελετό του 3Δ μοντέλου φτιαγμένο στο SPIRIT (το αρχιτεκτονικό μου) και στο Blender να το προετοιμάζω για το rendering (στην έκδοση 2.49 με το Yafray, στο 2.5 και 2.6 σχεδόν αποκλειστικά με το Cycles). Ανακάλυψα όμως σύντομα, ότι είναι πολύ πιο εύκολο να φτιάχνω το μοντέλο από την αρχή στο Β. χρησιμοποιώντας τις 2Δ κατόψεις, όψεις και τομές κατάλληλα τοποθετημένες στο χώρο. Μπορώ να πω πως η διαδικασία αυτή κατέληξε παιχνιδάκι μετά από 2-3 πρότζεκτ. Επίσης καθημερινά ανακαλύπτω νέα εργαλεία και τεχνικές, πολλές φορές και εντελώς συμπτωματικά :) Το μόνο πράγμα ουσιαστικά που μου λείπει αυτή τη στιγμή στο Cycles (χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει, πως δεν κάνω τη δουλειά μου αλλιώς) του Β. είναι ένα εύκολο shader στο στυλ του bump map για τα displacement maps (κυρίως δηλαδή για λιθοδομές και τούβλα και άλλα τέτοια γνωστά υλικά με έντονο ανάγλυφο). Διάβασα βέβαια ότι το προχωράνε και ότι θα το ενσωματώσουν σε κάποια από τις προσεχείς εκδόσεις, οπότε ανυπομονώ να το έχουμε.

Χεχεχε, κάπως ξέφυγα σε μήκος. Ελπίζω να μην κούρασα κανέναν, χαίρομαι πάρα πολύ, ότι υπάρχει μια ζωντανή (έστω και μικρή) Blenderoκοινότητα στην Ελλάδα και ελπίζω με τον καιρό αυτή να μεγαλώσει. Από τη μεριά μου κάνω στους φίλους και συνεργάτες συναδέλφους μου συνεχή "διαφημιστική καμπάνια" και "πλύση εγκεφάλου" σχετικά με το Blender, γιατί πιστεύω, ότι του αξίζει η προσοχή τους! 100%, είμαι βέβαιος.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 05, 2013 9:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Αυτό έχει τρομερό ενδιαφέρον που λες ότι εφ' όσον τα αποτελέσματα του Blender σε καλύπτουν, τότε δεν υπάρχει λόγος να κοιτάξεις κάτι άλλο. Κάπως έτσι σκέπτομαι κι εγώ.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 05, 2013 10:16 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
cosgraph έγραψε:
Αυτό έχει τρομερό ενδιαφέρον που λες ότι εφ' όσον τα αποτελέσματα του Blender σε καλύπτουν, τότε δεν υπάρχει λόγος να κοιτάξεις κάτι άλλο. Κάπως έτσι σκέπτομαι κι εγώ.


Λοιπόν αυτό δεν ισχύει απόλυτα και εξηγούμαι τι εννοώ: ναι μεν μπορώ με το Β. να φτιάξω εικόνες, οι οποίες άνετα συγκρίνονται με αυτές που φτιάχνω με το Accurender nXt, αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι θα σταματήσω (ακόμα και λόγω περιέργειας :) ) ποτέ να αναζητώ μια μηχανή φωτορεαλισμού που θα μου δίνει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τον απλούστερο δυνατό τρόπο και μικρότερο χρόνο. Δεν θα σου κρύψω άλλωστε, πως κοιτάω με γλυκά μάτια το THEA Renderer του συμπατριώτη μας του Γιάννη του Πανταζόπουλου, το οποίο μάλιστα έχει plug-in για το Β. και απ' ότι κατάλαβα από τη χρήση του demo είναι και εξαιρετικά ταχύ. Τα δε αποτελέσματα είναι απόλυτα συγκρίσιμα με πολύ πιο ακριβά και "βαριά" πακέτα όπως π.χ. το Maxwell ή το VRay (δεν τα συγκρίνω βέβαια, έτσι; Εξάλλου είναι ως γνωστόν δύο εντελώς διαφορετικές τεχνολογίες).

Το "συνολάκι" Β. + Cycles βέβαια κερδίζει στον τομέα της τιμής, αφού είναι δωρεάν! Η μόνη ενδεχόμενη "απειλή" για το Cycles είναι το επίσης ελεύθερο Luχ Render, έχω όμως την εντύπωση ότι το Cycles λειτουργεί πιο γρήγορα και δίνει καθαρά αποτελέσματα πολύ πιο σύντομα. Και για τα εξωτερικά renderings που είναι το 99% της φωτορεαλιστικής δουλειάς μου είναι πράγματι αποτελεσματικότατο.

Ο.Τ. τώρα. Πολλά πράγματα γύρω από τη χρήση του Β. από αρχιτέκτονες τα έμαθα από τον εξαιρετικό Alan Britto, βραζιλιάνο αρχιτέκτονα, ο οποίος μάλιστα έχει συγγράψει και το κατά τη γνώμη μου εξαιρετικό βιβλίο "Blender 3D Architecture, Buildings, and Scenery" (βλέπε εδώ) Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους του συναδέλφους, και ας έχει γραφτεί για την έκδοση 2.49 του Β.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 30, 2015 11:41 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Γειά σε όλους. Είμαι νέο μελος του blendergr και μόλις είδα την 3D δουλειά σου. Μπράβο, είναι πολύ ωραία δουλειά. :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 01, 2015 9:04 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Καλώς ήλθες blendera στο forum! Χαίρομαι που σ' άρεσε η δουλίτσα αυτή. Cheers.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter