Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 6 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κολάζ εικόνων στο Blender
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 04, 2015 1:28 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Κολάζ εικόνων στο Blender

Φίλοι του Blender γειά σας :)

Επειδή στο site υπάρχει περιορισμός ως προς τις εικόνες μιας δημοσίευσης (εώς 3 εικόνες), το tutorial θα επεκταθεί παρακάτω σε περισσότερες δημοσιεύσεις.
Εκτός από τη δημιουργία κολάζ εικόνων, αυτό το tutorial μπορούν να το παρακολουθήσουν και χρήστες που δεν είναι εξοικιωμένοι με τη χρήση και την λειτουργία των Nodes, οι οποίοι θα μπορέσουν να εξοικιωθούν με αυτά, επειδή το tutorial είναι αρκετά επεξηγηματικό.
Μπορείτε να δημιουργήσετε κολάζ εικόνων χρησιμοποιώντας το Blender, αντί του Photoshop η του Gimp. Για να πραγματοποιήσετε κάτι τέτοιο στο Blender, κάντε τα εξής:


1) Ανοίξτε το Blender (π.χ. την έκδοση 2.69) με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του.

2) Από το μενού πατήστε το εικονίδιο Choose Screen layout ...
Συνημμένο:
1.jpg
1.jpg [ 14.67 KiB | 452 προβολές ]

3) ... μετά από τη λίστα επιλέξτε Compositor, ώστε η διάταξη παραθύρων να αλλάξει αυτόματα σε μια διάταξη που είναι πιο βολική για την παρακάτω εργασία.

4) Από το Header του παραθύρου Node Editor, μαρκάρετε την επιλογή Use Nodes, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
3.jpg
3.jpg [ 19.5 KiB | 452 προβολές ]

5) ... και στο παράθυρο Node Editor θα εμφανιστούν δύο κόμβοι (Nodes).


6) Επειδή οι συγκεκριμένοι κόμβοι δεν βολεύουν για την εργασία που πρόκειται να πραγματοποιήσετε παρακάτω, πατήστε το πλήκτρο Del για να τους διαγράψετε.

7) Στη συνέχεια θα πρέπει να εισάγετε κόμβους που θα χρησημοποιηθούν για το κολάζ δύο εικόνων.
Ξεκινήστε εισάγοντας έναν κόμβο (Node), ο οποίος στη συνέχεια θα σας επιτρέψει να ανοίξετε (εμφανίσετε) μια εικόνα. Η σειρά εισαγωγής των κόμβων δεν έχει καμία σημασία, αλλά μόνο ο τρόπος σύνδεσής τους, όπως θα δείτε παρακάτω.
Για να εισάγετε έναν κόμβο, πρώτα τοποθετήστε το δείκτη στο παράθυρο Node Editor, μετά πατήστε Shift+A, στη συνέχεια επιλέξτε Input > Image και στο παράθυρο Node Editor θα εμφανιστεί ένας κόμβος με ονομασία Image, ο οποίος για δική μας διευκόλυνση είναι προσωρινά προσκολλημένος στο δείκτη του ποντικιού. Σύρετε το δείκτη κάπου αριστερά και κάντε κλικ για να οριστικοποιηθεί η τοποθέτηση του κόμβου.

8) Κάντε κλικ στο κουμπί Open του κόμβου Image, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
5.jpg
5.jpg [ 13.35 KiB | 452 προβολές ]

Συνεχίζεται ...


Τελευταία επεξεργασία από blenderas και Δευτ Δεκ 14, 2015 2:16 am, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 04, 2015 2:01 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

9) … θα εμφανιστεί το παράθυρο αναζήτησης του Blender, όπου πρώτα από την αριστερή του πλευρά θα πρέπει να επιλέξετε τον δίσκο (η το Partition του δίσκου) όπου έχετε την εικόνα σας και στην δεξιά πλευρά θα εμφανιστούν οι φάκελοι και τα αρχεία του.

10) Μετά από την δεξιά πλευρά του παραθύρου αναζήτησης του Blender θα πρέπει να αναζητήσετε το αρχείο εικόνας που θέλετε να εμφανίσετε στον κόμβο. Αφού εντοπίσετε την επιθυμητή εικόνα, κάντε διπλό κλικ στην ονομασία της, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
6.jpg
6.jpg [ 72.65 KiB | 450 προβολές ]

11) ... και η εικόνα θα εμφανιστεί στον κόμβο Image, όπου μπορείτε να την δείτε μέσω της προεπισκόπισης που διαθέτει.

12) Τώρα θα πρέπει να εισάγετε έναν δεύτερο κόμβο, ο οποίος θα σας επιτρέψει να ανοίξετε μια άλλη εικόνα. Όπως καταλαβαίνετε, θα πρέπει να εισάγετε και πάλι έναν κόμβο Image. Επαναλάβετε λοιπόν τα παραπάνω βήματα 7-11 για να εμφανίσετε την δεύτερη εικόνα σε έναν δεύτερο κόμβο Image.

13) Τοποθετήστε το δείκτη σε έναν από τους δύο κόμβους, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
7.jpg
7.jpg [ 41.66 KiB | 450 προβολές ]

14) ... κάντε κλικ και χωρίς να αφήσετε το πλήκτρο του ποντικιού σύρετέ τον κάτω από τον άλλο κόμβο, ώστε ο ένας να είναι κάτω από τον άλλον και τοποθετημένοι και οι δύο στην αριστερή πλευρά του παραθύρου Node Editor.

15) Μόλις έχετε εισάγει (ανοίξει) δύο εικόνες στους κόμβους Image του Blender. Στη συνέχεια, οι εικόνες θα πρέπει να μπορέσουν να εμφανιστούν και σε πλήρες μέγεθος στο Blender. Για να εμφανιστούν σε πλήρες μέγεθος, θα πρέπει να εισάγετε έναν ακόμη κόμβο, ο οποίος θα επιτρέπει την εμφάνισή τους.
Γι΄ αυτό το σκοπό, τοποθετήστε το δείκτη στο παράθυρο Node Editor, μετά πατήστε Shift+A, στη συνέχεια επιλέξτε Output > Viewer και θα εμφανιστεί ο κόμβος Viewer, ο οποίος για δική μας διευκόλυνση είναι προσκολλημένος στο δείκτη του ποντικιού. Έτσι σύρετε τον κόμβο Viewer στην δεξιά πλευρά του παραθύρου και κάντε κλικ για να οριστικοποιηθεί η τοποθέτησή του.
Οι τρεις κόμβοι που εισάγατε στο παράθυρο Node Editor θα πρέπει να έχουν μια διάταξη παρόμοια με αυτήν της παρακάτω εικόνας.
Συνημμένο:
8.jpg
8.jpg [ 94.23 KiB | 450 προβολές ]

Μην ξεχνάτε ότι ανά πάσα στιγμή μπορείτε να σύρετε οποιονδήποτε κόμβο θέλετε απλά κάνοντας κλικ πάνω του και σέρνοντάς τον στο σημείο που θέλετε.
Συνεχίζεται ...


Τελευταία επεξεργασία από blenderas και Δευτ Δεκ 14, 2015 2:19 am, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάζ εικόνων στο Blender
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 04, 2015 2:19 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

16) Αφού εισάγατε τον κόμβο εξόδου Viewer, μπορείτε να εμφανίσετε σε φυσικό μέγεθος, στο Blender, οποιαδήποτε από τις εικόνες που υπάρχουν στους κόμβους εισόδου Image.
Γι΄ αυτό το σκοπό κάντε κλικ στην κίτρινη κουκκίδα που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά ενός από τους δύο κόμβους Image και χωρίς να αφήσετε το πλήκτρο του ποντικιού σύρετε στην κίτρινη κουκκίδα του κόμβου Viewer. Έτσι οι δύο κόμβοι θα συνδεθούν με μια χορδή και η εικόνα, εκτός του ότι εμφανίζεται στον κόμβο Image, θα εμφανιστεί και στην προεπισκόπιση του κόμβου Viewer.

17) Τώρα που η εικόνα στέλνει πληροφορία στον κόμβο Viewer, ο οποίος εδώ αποτελεί τον κόμβο εξόδου του Blender, μπορεί να εμφανιστεί και σε φυσικό μέγεθος. Για να εμφανιστεί η εικόνα σε φυσικό μέγεθος στο Blender, από το Header του Node Editor μαρκάρετε την επιλογή Backdrop, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
9.jpg
9.jpg [ 13.57 KiB | 449 προβολές ]

18) ... και η εικόνα θα εμφανιστεί σε “φυσικό μέγεθος” στο φόντο του παραθύρου Node Editor, η οποία είναι πάντα συνδεδεμένη με το περιεχόμενο του κόμβου εξόδου Viewer.
Συνημμένο:
10.jpg
10.jpg [ 77.43 KiB | 449 προβολές ]

Σημείωση: Σε περίπτωση που θέλετε να αυξομειώσετε (ZoomIn / ZoomOut) την εικόνα που προβάλλεται στο φόντο του παραθύρου Node Editor, πατήστε Alt+V, η V αντίστοιχα.

Δηλαδή τώρα η κάθε αλλαγή που υφίσταται η εικόνα μέσω των κόμβων, προβάλλεται μέσω της εξόδου Viewer στο φόντο του παραθύρου Node Editor σε φυσικό μέγεθος, όπου λόγω του αυξημένου μεγέθους μπορείτε να βλέπετε καλύτερα τις λεπτομέρειες της εικόνας.

Εδώ το μόνο μειονέκτημα είναι ότι, αναγκαστικά οι κόμβοι προβάλλονται πάνω από την εικόνα του φόντου και όταν υπάρχουν περισσότεροι κόμβοι στο παράθυρο Node Editor, όπως θα δείτε παρακάτω, η εικόνα θα κρύβεται μερικώς από τους κόμβους. Αυτό μπορεί να μην αρέσει σε ορισμένους χρήστες και αν ανήκετε σε αυτούς, μπορείτε να ορίσετε ώστε το αποτέλεσμα του κόμβου Viewer να μην προβάλλεται στο φόντο του Node Editor, αλλά να προβάλλεται σε άλλο παράθυρο (στο UV Image Editor). Αυτό μας βολεύει, επειδή το παράθυρο UV Image Editor προβάλλεται ούτως η άλλως στην κάτω αριστερή πλευρά της διάταξης παραθύρων που επιλέξατε στα παραπάνω βήματα 2-3. Έτσι, για να προβάλλεται η εικόνα στο παράθυρο UV Image Editor, από το Header του, κάντε κλικ στο εικονίδιο Browse Image, όπως φαίνεται παρακάτω ...
Συνημμένο:
11.jpg
11.jpg [ 13.42 KiB | 449 προβολές ]

Συνεχίζεται ...


Τελευταία επεξεργασία από blenderas και Δευτ Δεκ 14, 2015 2:20 am, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάζ εικόνων στο Blender
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 04, 2015 2:39 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

19) ... στη συνέχεια επιλέξτε Viewer Node ...
Συνημμένο:
12.jpg
12.jpg [ 11.53 KiB | 448 προβολές ]

20) ... και η εικόνα θα προβάλλεται πλέον και στο παράθυρο UV Image Editor, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
13.jpg
13.jpg [ 46.79 KiB | 448 προβολές ]

Για να σταματήσει να προβάλλεται η εικόνα στο φόντο του παραθύρου Node Editor, απλά ξεμαρκάρετε την επιλογή Backdrop (παραπάνω βήμα 17).

Στον κόμβο Viewer μπορεί να συνδεθεί μόνο ένας κόμβος. Για να αλληλοκαλύπτονται όμως δύο διαφορετικές εικόνες (οι οποίες προέρχονται από δύο κόμβους), ο κόμβος Viewer θα πρέπει να δέχεται πληροφορία και από τους δύο κόμβους (που περιέχουν τις εικόνες). Γι΄ αυτό το σκοπό θα πρέπει να χρησημοποιήσετε έναν κόμβο μίξης (Mix), ο οποίος από την αριστερή του πλευρά μπορεί να δεχθεί (συνδεθεί με) δύο κόμβους.
Με τον κόμβο μίξης (Mix) θα πρέπει να συνδεθούν οι δύο κόμβοι που περιέχουν τις εικόνες, εντός του οποίου θα γίνεται η μίξη των δύο εικόνων και στη συνέχεια ο κόμβος μίξης θα συνδεθεί με τον τελικό κόμβο Viewer.

21) Για να εισάγετε έναν κόμβο μίξης (Mix), τοποθετήστε το δείκτη στο παράθυρο Node Editor, μετά πατήστε Shift+A, στη συνέχεια επιλέξτε Color > Mix.

22) Χωρίς να κάνετε κλικ, σύρετε τον νέο κόμβο επάνω στην χορδή που υπάρχει (από το παραπάνω βήμα 16) μεταξύ των κόμβων Image και Viewer. Αφού τοποθετήσατε τον κόμβο Mix επάνω στην χορδή, κάντε κλικ για να οριστικοποιηθεί η τοποθέτηση και οι απαραίτητες (για την περίπτωσή μας) συνδέσεις θα δημιουργηθούν αυτόματα. Δηλαδή, ο κόμβος Mix, στην αριστερή πλευρά του θα συνδεθεί με τον κόμβο Image και από δεξιά θα συνδεθεί με τον κόμβο Viewer.

Σημείωση: Σε περίπτωση που θέλετε να αποσυνδέσετε “χειροκίνητα” δύο συνδεδεμένους κόμβους, θα πρέπει να κάνετε κλικ πάντα πρώτα στην κουκκίδα του δεξιού κόμβου και χωρίς να αφήσετε το πλήκτρο του ποντικιού να σύρετε οπουδήποτε έξω από τον κόμβο. Μετά αφήστε το πλήκτρο του ποντικιού και η χορδή θα εξαφανιστεί.

Αν θέλετε να έχουν οι εικόνες πιο συμπαγή (αδιάφανη) εμφάνιση, αντί του κόμβου Mix, θα πρέπει να εισάγετε και να χρησιμοποιήσετε τον κόμβο Alpha Over, πατώντας Shift+A και στη συνέχεια επιλέγοντας Color > Alpha Over. Σε αυτήν την περίπτωση o κόμβος Mix είναι περιτός και μπορείτε να τον διαγράψετε για να μήν πιάνει χώρο. Για να διαγράψετε έναν οποιοδήποτε κόμβο (π.χ τον κόμβο Mix), κάντε κλικ πάνω του και μετά πατήστε το πλήκτρο Del.

Παρακάτω το tutorial συνεχίζεται περιγράφοντας την περίπτωση με τον κόμβο Mix.

23) Με τον τρόπο που περιγράφεται στο παραπάνω βήμα 16, συνδέστε την κίτρινη κουκκίδα του δεύτερου κόμβου Image, με την δεύτερη κίτρινη κουκκίδα (από αριστερά) του κόμβου Mix, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
14.jpg
14.jpg [ 76.91 KiB | 448 προβολές ]

Σημείωση: Θα πρέπει να ξέρετε ότι τα χρώματα των κουκκίδων υποδηλώνουν ότι οι κόμβοι θα πρέπει να συνδέονται μεταξύ τους μόνο μέσω κουκκίδων που έχουν ίδιο χρώμα. Εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα (απ΄ ότι ξέρω) αποτελούν μόνο οι κόμβοι Converter.

Επίσης, θα πρέπει να ξέρετε ότι στον κόμβο Mix (με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του), η δεύτερη (κάτω) κίτρινη κουκκίδα (σύνδεσμος) υπερισχύει της επάνω κίτρινης κουκκίδας (συνδέσμου). Αυτό σημαίνει ότι η εικόνα που συνδέεται με τον δεύτερο (κάτω) σύνδεσμο θα προβάλλεται πάνω από την εικόνα που συνδέεται με τον πρώτο (επάνω) σύνδεσμό του. Αυτός είναι ο λόγος που στην προεπισκόπιση του κόμβου Mix εμφανίζεται μόνο η εικόνα που είναι συνδεδεμένη με τον δεύτερο (κάτω) σύνδεσμο και αυτή είναι η πληροφορία (εικόνα) που στέλνεται και στον κόμβο Viewer.
Αν θέλετε μπορείτε να το διαπιστώσετε αλλάζοντας τους συνδέσμους (των δύο εικόνων που εισέρχονται στον κόμβο Mix) μεταξύ τους και θα δείτε ότι στην προεπισκόπιση του κόμβου Mix θα προβάλλεται πάντα η εικόνα που προέρχεται από τον κάτω σύνδεσμο.

Συνεχίζεται ...


Τελευταία επεξεργασία από blenderas και Δευτ Δεκ 14, 2015 2:22 am, έχει επεξεργασθεί 9 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάζ εικόνων στο Blender
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 04, 2015 2:56 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

24) Αν εκτελέσατε σωστά τα παραπάνω βήματα, οι κόμβοι σας θα πρέπει να έχουν τις συνδέσεις που φάινονται παρακάτω.
Συνημμένο:
15.jpg
15.jpg [ 62.73 KiB | 446 προβολές ]

25) Στον κόμβο Mix, κάντε κλικ στην επιλογή Mix και από τη λίστα επιλέξτε Add. Έτσι στη θέση της επιλογής Mix θα εμφανιστεί η επιλογή Add, όπως επίσης και η ονομασία του κόμβου θα αλλάξει σε Add, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
16.jpg
16.jpg [ 31.17 KiB | 446 προβολές ]

Με αυτήν την επιλογή βλέπουμε “επιτέλους” να εμφανίζεται ο συνδυασμός των δύο εικόνων στο Blender.
Επειδή η εικόνα στην οποία αναγράφεται στα κόκκινα η λέξη “Blender” είναι λίγο μεγάλη, θα πρέπει να μικρύνει λίγο. Το Blender παρέχει και αυτήν την δυνατότητα.

26) Για να σμικρύνετε την μια από τις δύο εικόνες, τοποθετήστε το δείκτη στο παράθυρο Node Editor, μετά πατήστε Shift+A, στη συνέχεια επιλέξτε Distort > Scale, θα εμφανιστεί και θα κολλήσει στο δείκτη ο κόμβος Scale ...

27) ... σύρετε και τοποθετήστε τον κόμβο επάνω στην χορδή που συνδέει τον κόμβο με την εικόνα η οποία περιέχει τη λέξη “Blender”, με τον κόμβο Add και κάντε κλικ για να οριστικοποιηθεί η τοποθέτηση.

28) Από τα πεδία Χ και Υ του κόμβου Scale ρυθμίστε το επιθυμητό μέγεθος, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
17.jpg
17.jpg [ 54.95 KiB | 446 προβολές ]

Συνεχίζεται ...


Τελευταία επεξεργασία από blenderas και Δευτ Δεκ 14, 2015 2:24 am, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κολάζ εικόνων στο Blender
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 04, 2015 3:12 am 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Παρ Οκτ 30, 2015 11:07 pm
Δημοσιεύσεις: 29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
... Συνέχεια από προηγούμενη δημοσίευση

29) Μετά, στον κόμβο Viewer ξεμαρκάρετε την επιλογή Use Alpha, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
18.jpg
18.jpg [ 19.84 KiB | 446 προβολές ]

Όπως βλέπετε, η κάθε αλλαγή που κάνετε στους κόμβους, μεταβιβάζεται στην εικόνα που προβάλλεται στο παράθυρο UV Image Editor.

Εκτός από τον κόμβο Scale, το Blender διαθέτει και τους κόμβους Translate (μετατόπιση), Rotate (περιστροφή), Flip (αναστροφή), ακόμη και Crop (περικοπή), τους οποίους μπορείτε να εφαρμόσετε επιλεκτικά για τον κάθε κόμβο που περιέχει εικόνα.

30) Για να μετατοπίσετε την εικόνα, τοποθετήστε το δείκτη στο παράθυρο Node Editor, μετά πατήστε Shift+A, στη συνέχεια επιλέξτε Distort > Translate, θα εμφανιστεί και θα κολλήσει στο δείκτη ο κόμβος Translate...

31) ... σύρετε και τοποθετήστε τον κόμβο επάνω στην χορδή που συνδέει τον κόμβο Scale με τον κόμβο Add και κάντε κλικ για να οριστικοποιηθεί η τοποθέτηση.

32) Από τα πεδία Χ και Υ του κόμβου Translate ρυθμίστε την επιθυμητή μετατόπιση της εικόνας, και μαρκάρετε την επιλογή Relative, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
19.jpg
19.jpg [ 43.59 KiB | 446 προβολές ]

33) Παρακολουθήστε το τελικό αποτέλεσμα στο παράθυρο UV Image Editor, από το Header του οποίου μπορείτε να εξάγετε το αποτέλεσμα του συνδυασμού των δύο εικόνων, επιλέγοντας Image > Save As Image …

34) … στο παράθυρο αναζήτησης επιλέξτε τον φάκελο (διεύθυνση) αποθήκευσης, μετά εισάγετε μια ονομασία για το νέο αρχείο εικόνας και από επάνω δεξιά πατήστε στο κουμπί Save As Image.
Τώρα έχετε αποθηκευμένο στο δίσκο σας ένα αρχείο εικόνας που αποτελείτει από το κολάζ δύο εικόνων, όπως φαίνεται παρακάτω.
Συνημμένο:
20.jpg
20.jpg [ 80.21 KiB | 446 προβολές ]

Έτσι, μέσω του Node Editor, το Blender παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας κολάζ εικόνων, οι οποίες μπορεί να αποτελούν συνδυασμού δύο η και περισσότερων εικόνων δικής σας επιλογής.
Τέλος
Περιμένω τα σχόλιά σας


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 6 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter