Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 20, 2013 1:32 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2012 3:33 pm
Δημοσιεύσεις: 33
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Μηπως ξερει κανεις γιατι ο φωτισμος κ.α. ειναι τοσο χαλια στο game engine ενω στο cycles ειναι καλυτερο?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιαν 21, 2013 1:01 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Υπάρχει διαφορά στην τεχνική απεικόνισης των εικονοστοιχείων. Ο Cycles έχει αναπαράσταση γραφικών σύμφωνα με μαθηματικούς τύπους (οι οποίοι βασίζονται στην πραγματικότητα) και γι' αυτό όπου υπάρχει η αίσθηση φωτορεαλισμού. Η μηχανή γραφικών OpenGL έχει από την άλλη μια πιο "κουρεμένη" έκδοση αναπαράστασης γραφικών έχοντας σκοπό την μέγιστη απόδοση σε ταχύτητα, δηλαδή να εξυπηρετεί με τρικ και τεχνάσματα την πιστότητα/ταχύτητα.

Πάντως με την ολοένα και περισσότερα αυξανόμενη χρήση των Shaders και στην OpenGL (όχι ότι δεν χρησιμοποιούνται εδώ και καμιά 15αριά χρόνια τώρα) ανεβαίνει το επίπεδο φωτορεαλισμού και εφφέ. Τα Shaders βέβαια κοστίζουν σε πόρους, οπότε δεν είναι και να το παρακάνει κάποιος με αυτά, αλλά η αλήθεια είναι ότι όσο δυναμώνει το hardware τόσο γίνονται καλύτερα και τα γραφικά (δες ας πούμε Tech Demo της Unreal 4 όπου έχει νέο σύστημα φωτισμού και σύγκρινέ το με το Mass Effect 1, μέρα με την νύχτα).

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 22, 2013 4:06 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Σάβ Δεκ 01, 2012 3:33 pm
Δημοσιεύσεις: 33
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 0 φορά
ok, απλά στο gamengine μου τα δείχνει όλα άσπρα δεν ξεχωρίζω τίποτα από πατομα και models!
Μηπως εχει να κανει με το bake το οποιο ακομα δεν ξερω πως να το κανω?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 12:37 am 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 29, 2012 8:57 am
Δημοσιεύσεις: 141
Images: 15
Έδωσε "Ευχαριστώ": 24 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Materials ή texture έχεις βάλει στα mesh σου?


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 23, 2013 6:35 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Μπορεί να είναι τα materials όπως λέει ο καλώδιος.
Δες εάν τα μοντέλα χρησιμοποιούν Materials, σε περίπτωση που δεν φορτώνεται κάποια εικόνα στα texture, ή το material είναι shadeless. Τότε καλύτερα να διώξεις το material ώστε να ξέρεις τι άλλο γίνεται.

Πατάς το N στο 3D Viewport για να βγεί το δεξί παράθυρο Properties.
Εκεί που λέει Display, Shading βάζεις GLSL

Επίσης πρέπει να βεβαιωθείς ότι το Viewport τα δείχνει Textured.
Εκεί στην μπάρα κάτω που λέει Object Mode, ακριβώς στα δεξιά είναι ένα εικονίδιο με μια μπαλίτσα.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter