Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 24 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 06, 2015 10:56 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Πολύ ωραίο το έργο, καλό φαίνεται.

Όσον αφορά το noise θα πρέπει να δεις μήπως και κάποιες ρυθμίσεις στα samples βοηθήσουν.
https://www.youtube.com/watch?v=4-yCJlcXjOg
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2 ... cing_Noise
http://thezedlab.com/quick-reference-us ... in-cycles/

Αν όχι, τότε θα δοκιμάσεις να κάνεις render σε μεγαλύτερη ανάλυση (κάπου σε 4Κ αναλύσεις ή όσο πάει) και μετά σμύκρυνση στην τελική ανάλυση.

_________________
Blender3D Technical Artist



Για το μήνυμα αυτό ο συγγραφέας cosgraph "Ευχαριστώ": caddboss (Παρ Μαρ 06, 2015 12:45 pm)
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 06, 2015 12:21 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Σε ευχαριστώ cosgraph, και για τα links. Το πρώτο το είχα δει και δοκίμασα να το εφαρμόσω, αλλά δεν έβγαζε το ίδιο ωραίο αποτέλεσμα με υλικά που περιέχουν bitmaps. Τα άλλα links ουσιαστικά περιέχουν τις ρυθμίσεις που ήδη είχα ενεργοποιήσει στο render που ανάρτησα. Θα το παλέψω λιγάκι ακόμα μπας και βγάλω καμιά άκρη, αλλιώς θα μπαίνουν οι τελικές εικόνες σε batch queue τα σαββατοκύριακα (ή θα επιτάξω εφόσον χρειαστεί το μηχανάκι του γιου μου, το οποίο είναι αρκετά πιο δυνατό από το δικό μου χιχιχιχι). Και όταν με το καλό τσιμπήσω την GTX970 που ζαχαρώνω, ελπίζω να πηγαίνουν τα renderings αρκετά πιο γρήγορα απ' ότι τώρα, πάνω στο σκουριασμένο μου Phenom. :D :D :D


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 06, 2015 12:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
yeap η gpu κάνει μεγάλη δουλειά, σε εμένα η 650 ti είναι 10 φορές γρηγορότερη απο τον amd 5200. και μία δραστικη συμβουλή: οι δυο τοίχο πού δεν φαίνονται να μην υπάρχουν ώστε να υπαρ υπάρχει ambient light από το environment light. δοκίμασε αν θες να αυξήσεις την ένταση του επιμέρους φωτισμού και να κατεβάζεις το exposure απο τις γενικές ρυθμισεις. Για την cpu μικρά tiles, απενεργοποιημενο το progressive rendering για να μην βλέπεις ενδιάμεσα αποτελεσματα. Αν θέλεις να βλεπεις ενδιάμεσα μπορείς, αντί για 2000 samples να κάνεις 4 renders των 500 με διαφορετικό seed και να τα ενώσεις.



Για το μήνυμα αυτό ο συγγραφέας semaphor "Ευχαριστώ": caddboss (Παρ Μαρ 06, 2015 12:45 pm)
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 10, 2015 12:06 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 6 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Επανέρχομαι σχετικά με το θέμα BIM και του importer στο Blender. Στα πεταχτά δοκίμασα να εξάγω τοίχους και ανοίγματα. Τα παράθυρα δεν πέρασαν, πρέπει να δω γιατί. Το μοντέλο έρχεται ταχύτατα, αλλά έχει δουλίτσα, καθώς είναι όλα τα πολύγωνα τριγωνοποιημένα. Θέλει δηλαδή limited dissolve. Έχει όμως δυνατότητες και πεδίο χρήσης!


Συνημμένα:
IFC-02.jpg
IFC-02.jpg [ 116.14 KiB | 333 προβολές ]
IFC-01.jpg
IFC-01.jpg [ 197.74 KiB | 333 προβολές ]
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 24 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter