Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 18, 2013 4:05 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Has thanked: 10 times
Been thanked: 14 times
Η άδεια χρήσης του κωδικά του Cycles άλλαξε από GNU GPL σε Apache License version 2.0.

http://code.blender.org/index.php/2013/ ... e-license/

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι:
1) O Cycles μπορεί να ενσωματωθεί σε εμπορικά προγράμματα.
2) Μπορούν να φτιαχτούν εμπορικές render engines βασισμένες στον Cycles.
3) Μπορεί να ενσωματωθούν στον Cycles βιβλιοθήκες που δεν ειναι συμβατές με το GPL.

Off Topic
r59236 | blendix | 2013-08-18 17:15:57 +0300 (Sun, 18 Aug 2013) | 24 lines

Cycles: Subsurface Scattering

New features:

* Bump mapping now works with SSS
* Texture Blur factor for SSS, see the documentation for details:
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2 ... Scattering

Work in progress for feedback:

Initial implementation of the "BSSRDF Importance Sampling" paper, which uses
a different importance sampling method. It gives better quality results in
many ways, with the availability of both Cubic and Gaussian falloff functions,
but also tends to be more noisy when using the progressive integrator and does
not give great results with some geometry. It works quite well for the
non-progressive integrator and is often less noisy there.

This code may still change a lot, so unless you're testing it may be best to
stick to the Compatible falloff function.

Skin test render and file that takes advantage of the gaussian falloff:
http://www.pasteall.org/pic/show.php?id=57661
http://www.pasteall.org/pic/show.php?id=57662
http://www.pasteall.org/blend/23501


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Αύγ 19, 2013 1:58 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
Θα γίνει πολύ καλό project, καθώς θα βοηθήσει πολλούς χρήστες διαφορετικών προγραμμάτων (όπως Sketchup, Modo, κλπ) να τον χρησιμοποιούν.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 2 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter