Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 7 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Interior scene
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 13, 2013 4:15 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Τρί Απρ 09, 2013 9:54 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Images: 5
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Καλησπέρα,

προσπαθώ να κάνω μιε εσωτερική σκηνή αλλά έχω ένα πρόβλημα με noise. To Render της εικόνας που βλέπτε έγινε με cycles με 2500 passes και μοναδικό φως μια hdri εικονά. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχω τόσο πολύ noise μετά απο 2500 passes. Έχω ενεργοποιήσει no caustics, filter glossy 1, clamp 5 αλλά πάντα στη τελική είκονα υπάρχει noise. Έχει κανείς καμιά ιδέα? Δεν ξέρω μήπως φταιεί η κάρτα γραφικών? Γνωρίζει κανείς πως μπορούμε να πιάσουμε τη μέγιστη απόδοση της Κάρτας γραφικών?

Ευχαριστώ

System: Windows 64
i7-2600 CPU 3.4GHz intel core
Graphic Card NVidia GTX570 Phantom 1280MB GDDR5
12.0 GB Ram

Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Interior scene
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 13, 2013 11:57 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Κι εμένα με είχε προβληματίσει αυτό το πράγμα σε εσωτερικές σκηνές. Τώρα ψάχνοντας το θέμα, βρήκα ότι πρέπει να γίνουν πολλές χακεριές όσον αφορά τις σκηνές.

Ο λόγος είναι επειδή ο Cycles δεν έχει αλγόριθμο που βασίζεται στο light tracing (όπως το VRay) αλλά στο path tracing ώστε να προσφέρει καλύτερη απόδοση.

Αυτό σημαίνει ότι η ακτίνα αντί να φέυγει από την πηγή του φωτός και να χτυπά την κάμερα (όπου οδηγεί σε τεράστια απώλεια ακτίνων) γίνεται το αντίθετο, η ακτίνα φέυγει από την κάμερα, χτυπά την επιφάνεια και από εκεί δίνει μια ένδειξη για το πως θα πρέπει να φωτιστεί εκείνο το pixel.

Το πρόβλημα με τον θόρυβο γίνεται επειδή μερικές ακτίνες όταν χτυπούν την επιφάνεια δεν καταφέρνουν να πάρουν καλή ένδειξη από εκείνο το σημείο και χρησιμοποιούν κάποιο από τα διπλανά για καβάτζα.

Το πρόβλημα περισσότερο παρουσιάζεται σε έντονο φωτισμό, διαπερατά υλικά, και γυαλιστερές επιφάνειες.

Στην συγκεκριμένη σκηνή έχουμε το πρόβλημα του "παράθυρου" (δες στο wiki), το γυαλί στα τζάμια.
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2 ... cing_Noise

By the way, πολύ καλό αυτό το έργο. Πόσες ώρες σου πήρε περίπου;

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Interior scene
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 14, 2013 12:54 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Ένα άλλο τρελό που βγήκε στην έκδοση 2.63

Γύρισμα σε Cycles
Στο editor type Properties
Κουμπί Render
Μενού Sampling
Το κουτί Clamp

Είναι ένας τρόπος για να μειωθούν τα fireflies και ίσως και ο θόρυβος
http://archive.dingto.org/2012/blender/ ... ke_pan.jpg

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Interior scene
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 14, 2013 7:44 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Τρί Απρ 09, 2013 9:54 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Images: 5
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Τις περισσότερες φορές χρησιμοποιώ clamp, filter glossy, no caustics. Π.χ έκανα το τελευταίο tuturial του Andrew Price, και στο τελικό Render έκανα ακριβώς ότι έκανε. Η δικιά μου εικόνα είχε περισσότερο noise με περισσοτερα Samples από τι είχε κάνει ο Andrew. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Θα ψάξω πάλι να δω τι φταίει και ελπίζω να βρω κάτι. Αν σκεφτείς και εσύ κάτι γράψε έδω.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Interior scene
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 15, 2013 1:49 am 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Έδωσε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 34 φορές
Αυτό που μου φάνηκε το πιο καλό από όλα ήταν να βάλεις αόρατα planes φωτισμού γύρω από τα παράθυρα. Το κλασσικό πρόβλημα στα δωμάτια με αντοιχτό παράθυρο.

Η πλάκα είναι ότι το έχω παρατηρήσει πολλές φορές, άλλα άτομα να το κάνουν στις σκηνές τους και δεν καταλάβαινα τον λόγο. Αφού έλεγα ο φωτισμός έρχεται από το περιβάλλον... Κι εγώ τώρα το κατάλαβα να φανταστείς.

Μετά θα έλεγα δεύτερη φάση να διώξεις το material glass και να βάλεις ένα απλό transparent.

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Interior scene
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 16, 2013 11:09 am 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Έδωσε "Ευχαριστώ": 10 φορές
Έλαβε "Ευχαριστώ": 14 φορές
Όπως είπε και ο cosgraph:
1)fake glass με transmition σε reflaction και shadows.
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2 ... nt_Shadows
2)Θα σου πρότεινα να βάλεις και ένα sunlight ή φωτισμό από πίσω από την κάμερα..
3) δοκίμασε να βάλεις περισσότερα Bounces
4)Clamp
5)max color value(hsv) < 0.6 - 0.8
Έμενα interior κάνει καθαρό render στα 1000-2000 passes.


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Interior scene
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 16, 2013 9:03 pm 
Χωρίς σύνδεση
Junior Member
RANDOM_AVATAR

Εγγραφή: Τρί Απρ 09, 2013 9:54 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Images: 5
Έδωσε "Ευχαριστώ": 0 φορά
Έλαβε "Ευχαριστώ": 1 φορά
Χρησιμοποίησα το υλικό από το τελευταίο tutorial του Andrew Price για το γυαλί. Θα δοκιμάσω αυτά που είπες και ελπίζω να έχω καλύτερα αποτελέσματα.
Σήμερα διάβασα στο blenderartists ένα ενδιαφέρων Post για εσωτερικές σκηνές.
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?300546


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 7 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter