Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Cycles - Render Passes
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 9:53 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Has thanked: 10 times
Been thanked: 14 times
Ξέρει κανείς τι παίζει με τα render passes?
Διάβασα το URL manual.

Χρησιμοποίησα το (Diffuse Direct + Diffuse Indirect) * Diffuse Color + (Glossy Direct + Glossy Indirect)* Glossy Color.... + Emission + Environment για να αναπαράγω το render, αλλά πέρα από αυτό, δεν μπορώ να σκεφτώ καμιά χρησιμότητα, ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω?


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Cycles - Render Passes
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 01, 2012 10:01 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
Μπορεί μερικές φορές να χρειαστείς περισσότερο έλεγχο στην εικόνα, και όχι απλά να κάνεις σκέτο render. Δηλαδή θα αποσυναρμολογήσεις την εικόνα σε πολλά διαφορετικά layers, άλλο για matte, άλλο για ambient φωτισμό, άλλο για τις γυαλάδες, alpha masking (μονόχρωμο render) κ.ο.κ.

Για παράδειγμα:
Εικόνα


Ο μόνος λόγος για τον οποίο αξίζει αυτός ο κόπος είναι εάν θέλεις να πετύχεις φωτορεαλιστικά αποτελέσματα, ή να συγχρονίσεις τα χρώματα στο 3D με πραγματική λήψη βίντεο. Θα κάνεις export μια σκηνή σε πολλά διαφορετικά layers, δηλαδή στο παράδειγμα με τον δεινόσαυρο έχεις 6 βίντεο. Μετά θα μπορείς να φορτώσεις όλα αυτά τα βίντεο στο After Effects και να κάνεις Post Processing.

Νομίζω μπορείς να κάνεις και την ίδια διαδικασία και στο Blender, να φορτώσεις τα 6 βίντεο και μετά να αρχίσεις να κάνεις αλλαγές με τον Node Editor, ώστε να δημιουργήσεις ένα νέο τελικό βίντεο, δεν είμαι πολύ σίγουρος για την δυνατότητα αυτή διότι δεν την έχω δοκιμάσει, οπότε κράτα μια επιφύλαξη.

Εδώ βλέπεις και ένα παράδειγμα σχετικά με τα Render Passes.

Video from : youtu.be

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Cycles - Render Passes
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 23, 2012 5:39 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
Άρχισα να ψάχνω την τεχνική γιατί με ενδιαφέρει και τελικά είναι πανεύκολη. Γενικά για όποιον ενδιαφέρεται να μην το ψάχνει μόνος του εδώ είναι οι οδηγίες.

Εδώ κάνεις το Setup των Nodes (πολύ σημαντικό να βάλεις prefix πριν από κάθε εικόνα ένα όνομα για καλύτερη ευκολία, ίσως μερικοί να προτιμούν και διαφορετικό φάκελο, διαφορετικά τα αρχεία θα μπλεχθούν όλα και θα ονοματιστούν διαδοχικά το ένα μετά το άλλο και θα γίνει μέγα μπλέξιμο)
Συνημμένο:
multilayer rendering node setup.jpg
multilayer rendering node setup.jpg [ 248.15 KiB | 1293 προβολές ]


Κι εδώ μια σύγκριση στο πρόγραμμα φωτοεπεξεργασίας (ακριβώς το ίδιο είναι - ο οποιοσδήποτε δεν θα καταλάβαινε την διαφορά εάν δεν έγραφα τις περιγραφές κάτω δεξιά).
Συνημμένο:
multilayer rendering  comparison.jpg
multilayer rendering comparison.jpg [ 255.8 KiB | 1293 προβολές ]


Εν καιρώ θα την δοκιμάσω και υπό πραγματικές συνθήκες, αλλά πάντως έτσι ανοίγεται μια νέα φιλοσοφία στην παραγωγή έργων - Το επόμενο στάδιο καψίματος κυρίως... :lol:

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Cycles - Render Passes
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 11, 2012 10:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
Novice Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:49 pm
Δημοσιεύσεις: 163
Images: 2
Has thanked: 10 times
Been thanked: 14 times
Πλήρες αναλυτικό tutorial για passes....(must see)
Video from : youtube.com



These users thanked the author semaphor for the post: kalwdio (Τετ Δεκ 12, 2012 8:43 am)
Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Cycles - Render Passes
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 17, 2013 1:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
Regular Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Οκτ 31, 2012 10:58 pm
Δημοσιεύσεις: 304
Images: 30
Has thanked: 1 time
Been thanked: 34 times
Εδώ είναι ένα παράδειγμα για το πως μπορεί να χρησιμοποιηθούν τα Render Passes ώστε να βγει μια τελική εικόνα.
http://www.cgarena.com/freestuff/tutori ... ndex4.html

_________________
Blender3D Technical Artist


Κορυφή
 Προφίλ Personal album  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Blendergr ©2011 | Developer-Founder Kornarakis Nikos | Co-founder Kampitakis Miron
Follow blendergr on Twitter